07-06-2012, 14:37 PM
(07-06-2012, 13:17 PM)jurkman Kirjutas:(07-06-2012, 12:21 PM)valdo Kirjutas: Viltketas ja roheline määre ei tee roostevabale eriti midagi (niisamuti nagu mustale teraselegi galvaanika alla).
Ära aja pada, kui Sa asjaga kursis ei ole.
Ma usun, et ma olen asju elu jooksul poleerima löönud kordades rohkem kui Sina
Minu erakogus olevast enam kui 300st museaalse väärtusega jalgrattast on julgelt 15 või enam taastatud galvaanikakihiga, mille eeltöö olen teinud kõik ise. Ja teatavasti olid ühel tüüpilisel 1930ndate aastate jalgrattal kõik ülejäänud detailid peale raami ja esikahvli reeglina galvaanika all - seega meeletult palju poleerimist juba üheainsa jalgratta restaureerimisel...
Loomulikult olen omanud muuhulgas ka rohelist määret ja viltketast ja tean, omist kogemusist, mida see teeb erinevatele materjalidele
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel