Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.?
#3

Jube segane jutt sinu poolt. Video ka väga informatiivne polnud.

See on normaalne kui bensiini lõppemisel lähevad pöörded ülesse ja jõud kaob ära kuna segu läheb lahjaks.

Ennem lahtivõtmist pigem soovitan teha survetesti karterile.

Nõela asend on ainult üks asi mis määrab ära kui rikas segu on.

Võib olla sul peadüüs vaigune,ujuk liigub halvasti pesas ning kütusetase on vale,vb saab kuskilt lisaõhku(karburaatori tihend,gaasisiiber väga kulunud) samamoodi võib sul settepoti filter olla umbes jne.

-------------

Kas sul tühikäik on stabiilne ? Tühikäik peaks umbes 850-1000 rpm olema. Kuidas ta tühikäigult läheb täisgaasile? Tühikäiku mõjutab kõige enam vaakumi leke ,täisgaasi probleemid on rohkem kütuse peale saamisega seotud kui jõud kaob ära. Natukene üldistades rääkides.

-----

Kas üldse kütus on normaalne või mingi "kanistri põhi+ suva õlimoodi ollus" ? Ja kas kolvil pole kriime peal(võta leegitorud maha ja piilu sisse) ning kuidas kompressioon on?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Autor: motovend - 08-06-2012, 13:50 PM
RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Autor: motovend - 11-06-2012, 17:58 PM
RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Autor: Gravity - 11-06-2012, 18:57 PM
RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Autor: motovend - 29-06-2012, 03:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne