Lincoln Continental Mark4 Limo 1972
#4

(15-06-2012, 14:13 PM)ryblik1 Kirjutas:  Autol on nüüdseks tehtud selliseid asju.
Sisselaske kollektori võtsin maha sest selgus et üks silinder ei tööta sel põhjusel et ühte tõukurvarrast ei ole, nagu selgus siis see oli läbi augu tagasi läinud ja oli sisselaske all kahe silindri rea vahel ja loomulikult kõver.
Siis läks hästi. Minu autol olid puudu nelja silindri tõukurvardada(oma kohalt minema lennanud ja täitsa kõverad), ometi oli auto veel sõiduvõimeline, kuigi eelmine omanik oli suutnud mõlemad plokikaane kõveraks ajada.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: ryblik1 - 15-06-2012, 14:13 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: mlsluik - 15-06-2012, 18:41 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: Maamees - 15-06-2012, 20:06 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: Tom - 16-06-2012, 19:13 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: Martti - 15-06-2012, 20:07 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: ryblik1 - 16-06-2012, 09:13 AM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: moto-onu - 16-06-2012, 13:47 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: ryblik1 - 16-06-2012, 18:59 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: Maamees - 16-06-2012, 19:53 PM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: Tom - 17-06-2012, 11:42 AM
RE: Lincoln Continental Mark4 Limo 1972 - Autor: ryblik1 - 17-06-2012, 13:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne