20-06-2012, 20:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2012, 20:33 PM ja muutjaks oli HrElmo.)
Oli hoopis 3 tähist, 1. tähise juures olid vasakus silindris mõlemad klapid avatud, keskmine tähis oli siis süüte jaoks ilmselt ja 3. tähise juures avanesid parema silindri mõlemad klapid.
Igatahes sain masina tööle. Kuigi juhtus vahepeal väike õnnetus, nimelt otsustas 1 keps lahti tulla, ülemine polt koos mutriga oli mootoris, mis tuli välja urgitseda. Õnneks oli alumine polt kinni, poolenisti ja midagi ära ka ei jõudnud lõhkuda. Mitu mitu tundi ja sai asi kokku, seekord koos splintidega, nüüd vaja laadimine veel korda teha.
Igatahes sain masina tööle. Kuigi juhtus vahepeal väike õnnetus, nimelt otsustas 1 keps lahti tulla, ülemine polt koos mutriga oli mootoris, mis tuli välja urgitseda. Õnneks oli alumine polt kinni, poolenisti ja midagi ära ka ei jõudnud lõhkuda. Mitu mitu tundi ja sai asi kokku, seekord koos splintidega, nüüd vaja laadimine veel korda teha.
