27-06-2012, 19:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2012, 19:47 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kui ma veel töökoja meistrina nö. aega teenisin, siis sõitsin kõik autod pärast sillasteendi ise korraks läbi.
Ja kui ikka oli kõver, siis kõne kundele, et sry, läheb rohkem aega ning uuesti stendi.
Täpselt niiikauaks, kui otseks saab. Pole ju kosmoseteadus.
Ja inimene maksis ikka ühe töö eest...selle, mis oli kokku lepitud.
Mida neil "arvutiga" meestel enesekaitseks öelda on...? (s.o. kui võtavad raha teenuse eest, mida pole osutanud...)
P.S. 1955a Jaguaril sai esisild samuti "arvutiga" pandud ning mingeid vanakooli meetodeid polnud vaja.
P.S. 2. Nüüd kasutan vahel püksikummi + kahte haaki lihtsalt enam-vähem esirataste otse ajamiseks, et 1km eemal asuvasse sillastendi sõita...
Ja kui ikka oli kõver, siis kõne kundele, et sry, läheb rohkem aega ning uuesti stendi.
Täpselt niiikauaks, kui otseks saab. Pole ju kosmoseteadus.
Ja inimene maksis ikka ühe töö eest...selle, mis oli kokku lepitud.
Mida neil "arvutiga" meestel enesekaitseks öelda on...? (s.o. kui võtavad raha teenuse eest, mida pole osutanud...)
P.S. 1955a Jaguaril sai esisild samuti "arvutiga" pandud ning mingeid vanakooli meetodeid polnud vaja.
P.S. 2. Nüüd kasutan vahel püksikummi + kahte haaki lihtsalt enam-vähem esirataste otse ajamiseks, et 1km eemal asuvasse sillastendi sõita...