29-06-2012, 22:26 PM
Edaspidiseks...
Kati lahtipõletamist soovitan teha kohapeal, mitte sõites.
Lased kümmekond minutit 2500-3000 rpm unnata ja kui pole totaalselt umbe tõmmanud, läheb lahti.
Sõites jahutab kere alt läbikäiv tuul liialt maha selle poti ja korraliku tulemuse saamiseks kulub tunduvalt rohkem aega, energiat ja kütust.
Kogemus pärit 1,9 VW turbiiniga diislist, millel turbo peeti läks ja selle riknenud riistaga tuhatkond kilti maha sõideti. Poolast oli ju tarvis koju saada .
Õli kahanes hoogsalt ja ummistas sellega ka katalüsaatori. Peale turbo vahetust oli tükk tegemist, et asjast asja saaks. Paarisaja kildisest kõrge tuuriga matkast igatahes ei piisanud. Kohapeal jõristades sai asi kähku klaariks.
Kati lahtipõletamist soovitan teha kohapeal, mitte sõites.
Lased kümmekond minutit 2500-3000 rpm unnata ja kui pole totaalselt umbe tõmmanud, läheb lahti.
Sõites jahutab kere alt läbikäiv tuul liialt maha selle poti ja korraliku tulemuse saamiseks kulub tunduvalt rohkem aega, energiat ja kütust.
Kogemus pärit 1,9 VW turbiiniga diislist, millel turbo peeti läks ja selle riknenud riistaga tuhatkond kilti maha sõideti. Poolast oli ju tarvis koju saada .
Õli kahanes hoogsalt ja ummistas sellega ka katalüsaatori. Peale turbo vahetust oli tükk tegemist, et asjast asja saaks. Paarisaja kildisest kõrge tuuriga matkast igatahes ei piisanud. Kohapeal jõristades sai asi kähku klaariks.