01-07-2012, 13:39 PM
Reede öösel tuli tahtmine Jawa Tallinna tuua. Niisiis Laupäeva hommikul kell 7.30 bussi peale ja Tartu.
Eile tegin üht-teist ka jawa juures.
Siit lugu neile kes tahavad teiste vigadest õppida.
Eelmisel nädalavahetusel kuulsin mootori käimisel kerget kriipimishäält generaatori juurest. Võtsin kaane maha ja seal see oligi - vilditükk kontaktide juures oli kuiv, kulunud ja terasvedru käis vastu nukka. Sättisin natuke vilditükki, tilgutasin sellele õli ja asi oli lahendatud.
Järgmistel sõitudel hakkas jama pihta. Vasaks silinder hakkas vahele jätma. Peagi töötas ainult parem. Vasak väljalase paukus ülejäänud kütusesegust. arvasin, et see on mingi suurem mure - süüte tegemine või äkki isegi süütepool.
Sõber, kes väikesest kõrvalisest õlitamisest midagi ei teadnud sättis karbat. Sain jälle koju sõita ja nii ta jäi.
Eile, laupäeval, võtsin asja ette. Kui parem kaas maas oli (olin jõudnud ka süütepooled ära kontrollida) vaatas kasutaja Kroomtiib peale ja nägi kohe, et kontaktid on õlised. Mis seal ikka, kontaktid lapiga üle ja proovima - mure lahendatud ja suu kõrvuni
Õppetund: hoia kontaktid puhtad!
Kuna olin selleks suureks remondiks rohkem aega planeerinud, siis vaatasin ka süüte üle. Nukk, mis oli vahepeal vastu terasvedru käinud oli nii kulunud, et kontaktivahe oli 0.35 asemel 0.05 mm. Sai kogu süüde üle tehtud.
Eile õhtul lasin paagi silmini ja siis oli küll meri põlvini. Kesköö paiku tegin veel väikese tiiru kauni suveõhtuse tartu peal - superluks.
Täna plaanin veel Tallinna jõuda. Tartu - Põltsamaa olen suure maantee peal ja peale seda pööran tagateedele. Saab põnev olema.
Teekond siin http://goo.gl/maps/jC4z
Kui keegi tahab kusagil ühineda, siis 53445805.
Tallinna sisenen Rapla poolt(viljandi maanteelt pööran ära valdeku tänavale, et läbi Nõmme Mustamäele saada)
Lugu ka
Eile tegin üht-teist ka jawa juures.
Siit lugu neile kes tahavad teiste vigadest õppida.
Eelmisel nädalavahetusel kuulsin mootori käimisel kerget kriipimishäält generaatori juurest. Võtsin kaane maha ja seal see oligi - vilditükk kontaktide juures oli kuiv, kulunud ja terasvedru käis vastu nukka. Sättisin natuke vilditükki, tilgutasin sellele õli ja asi oli lahendatud.
Järgmistel sõitudel hakkas jama pihta. Vasaks silinder hakkas vahele jätma. Peagi töötas ainult parem. Vasak väljalase paukus ülejäänud kütusesegust. arvasin, et see on mingi suurem mure - süüte tegemine või äkki isegi süütepool.
Sõber, kes väikesest kõrvalisest õlitamisest midagi ei teadnud sättis karbat. Sain jälle koju sõita ja nii ta jäi.
Eile, laupäeval, võtsin asja ette. Kui parem kaas maas oli (olin jõudnud ka süütepooled ära kontrollida) vaatas kasutaja Kroomtiib peale ja nägi kohe, et kontaktid on õlised. Mis seal ikka, kontaktid lapiga üle ja proovima - mure lahendatud ja suu kõrvuni

Õppetund: hoia kontaktid puhtad!
Kuna olin selleks suureks remondiks rohkem aega planeerinud, siis vaatasin ka süüte üle. Nukk, mis oli vahepeal vastu terasvedru käinud oli nii kulunud, et kontaktivahe oli 0.35 asemel 0.05 mm. Sai kogu süüde üle tehtud.
Eile õhtul lasin paagi silmini ja siis oli küll meri põlvini. Kesköö paiku tegin veel väikese tiiru kauni suveõhtuse tartu peal - superluks.
Täna plaanin veel Tallinna jõuda. Tartu - Põltsamaa olen suure maantee peal ja peale seda pööran tagateedele. Saab põnev olema.
Teekond siin http://goo.gl/maps/jC4z
Kui keegi tahab kusagil ühineda, siis 53445805.
Tallinna sisenen Rapla poolt(viljandi maanteelt pööran ära valdeku tänavale, et läbi Nõmme Mustamäele saada)
Lugu ka

Jawa 354 `64