05-01-2004, 15:16 PM
milline oleks larbussi ideaalne seadistus kui on uus kolb, kolvirõngas ning kolvi järgi puuritud silinder.
millise kallaku all karbuss olema peaks?mul on cz ktm raami peal, seal on kallak natuke teine, kui suurt rolli see mängib?
kas ilma kaasi juurde keeramata peab mootor tõõle jääma?
praegu on düüsed järgmised: suurem düüs on 125, väiksema düüse panin ültse kinni, kuna sai palju peale ja praegugi saab palju peale, kiirelt kaasi keerates ei tõmba kohe tuure üles.
üks pilt kah: http://www.zone.ee/proformance/cz.jpg
millise kallaku all karbuss olema peaks?mul on cz ktm raami peal, seal on kallak natuke teine, kui suurt rolli see mängib?
kas ilma kaasi juurde keeramata peab mootor tõõle jääma?
praegu on düüsed järgmised: suurem düüs on 125, väiksema düüse panin ültse kinni, kuna sai palju peale ja praegugi saab palju peale, kiirelt kaasi keerates ei tõmba kohe tuure üles.
üks pilt kah: http://www.zone.ee/proformance/cz.jpg