T-25,müra tagasillas
#7

Jah, see pingutamise võimalusega rattalaager oli omadega läbi.Rullid olid kandilised. Ei oska õeldagi kuidas ta need niimodi ära suutis järada. Sellest tulenevalt tuli lõtk sisse ja hakkas hambumist muutma. Kuna loks oli juba päris suur, siis kallakute peal vajus see hammasratas kusagile vastu külgülekande korpust ja hakkas seal veidraid hääli tegema. Uus laager, uus õli, mutter kinni ja käib vaikse sahinaga, nagu uus. Kuna töö oli ette võetud, siis sai ühtlasi ka pidurid uueks tehtud ja uudishimust kaesin käigukasti kaane alla . Seal visuaalse kontrolli käigus ja mondirovkaga loksutades tundus kõik olevat nagu uus.
Seoses selle pingutatava laagriga tulin järeldusele, et seda laagrit peaks tihedamalt kontrollima ja vajadusel pingutama. Kui laagri pingutus järgi annab, laseb suure lõppülekande hammasratta vabaks ja hakkab nuute logistama. Minul see suur hammakas igatahes loksus kahele poole päris tugevalt ning nuudid olid pealt teravad nagu žileti terad. Peale pingutamist jäi asi kinni.
Annaks Jumal talle veel palju kilomeetreid.

hannest, proovi kõigepealt rattavõlli koonusrull laagrid üle pingutada. Need lõppülekande hammasrattad teevad suht ettearvamatut müra ja suudavad kanda mujale selle heli edasi. Ma ka algul kahtlustasin tagasilda (difrit) ja käigukasti. Müra tundus keskel olevat, aga eksisin.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-25,müra tagasillas - Autor: Daff - 30-07-2012, 21:56 PM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: saarrand - 31-07-2012, 08:04 AM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: v6sa - 31-07-2012, 15:47 PM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: topse - 31-07-2012, 18:57 PM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: Daff - 31-07-2012, 19:22 PM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: hannest - 17-08-2012, 23:19 PM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: Daff - 18-08-2012, 07:12 AM
RE: T-25,müra tagasillas - Autor: hannest - 20-08-2012, 22:25 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne