23-08-2012, 10:08 AM
Kas just ülemõtlemine, kuid madal ja mahukas paak tõepoolest kipub olulisel määral vahuprobleemi käes kannatama. Eks neid tuulutusi võib nudida küll. Meil on temperatuurikõikumised nii väikesed, et vaevalt siin suurt probleemi tekib.
Rattakoopasse viimisel tasub paigutus läbi mõelda nii, et rehvilt tulev sõnnik seda ei ummistaks. Ohuks on paagi väiksemaksmuutumine õhurõhu tõttu, kui äratarbitud kütuse asemele õhk ei pääse. Kui mootor näljast märku andma hakkab, on enamasti paha juba sündinud ja paak oluliselt kuju (ja mahtu) muutnud
Kui paagi tuulutus päris ära kaotada, tuleb tagada õhu pääsemine paaki. Kas vahetada kork ventileeritava vastu või ülalkirjeldatud viisil rikkuda tihendust olemasoleval korgil.
Rattakoopasse viimisel tasub paigutus läbi mõelda nii, et rehvilt tulev sõnnik seda ei ummistaks. Ohuks on paagi väiksemaksmuutumine õhurõhu tõttu, kui äratarbitud kütuse asemele õhk ei pääse. Kui mootor näljast märku andma hakkab, on enamasti paha juba sündinud ja paak oluliselt kuju (ja mahtu) muutnud
Kui paagi tuulutus päris ära kaotada, tuleb tagada õhu pääsemine paaki. Kas vahetada kork ventileeritava vastu või ülalkirjeldatud viisil rikkuda tihendust olemasoleval korgil.