27-08-2012, 19:33 PM
nii, vahekokkuvõtet. kui "idle" oli allpool ja "main" oli ülevalpool, siis küll käis peaaegu nagu õige auto, aga mitte väga hästi. Panin "idle" juhtme uuesti tagasi üles ja "main" juhtme alumise magnetklapi külge ning töötas nigu natuke paremini. Aga magnetklapid ise on endiselt vahetuses. Lasin tal töötada ning kasutasin aega targasti ära ja pesin auto puhtaks. Samal ajal puhus salongipuhur täiega sooja, ammu pole teda ju niimoodi tuulutanud.
töötas mul siin üsna ilusti päris mõnda aega... siis mõtlesin, et lähen teen prooviringi! ning kohe kui korra vingemalt gaasi vajutasin, suri välja. Sellepeale kukkus voltmeeter täitsa ära ning enam ei lähe kuidagi käima. Nii et ikka täielikult elektrikala tundub olema.
Muide, see "pimedaks" pandud vaakumtoru ongi piduri vaakumvõimendi "toide"; pistsin selle seal allpool suhisevale lahtisele avale ning nii palju kui siin hoovipeal proovisin, on pidurid nüüd täitsa kreisid. Enne olid ka okeid ning TÜV kõlbulikud, aga nüüd on nagu kaasaegne ergas prantslane. Küll aga tekitab muremõtteid see, et miks see lahti tehtud on ning kas selle lahti jätmisel on mootori paremini töötamisega mingi seos? ning siit edasi küsides, et kas see, et too vaakum nüüd "eriti vinge" on, raskendab kuidagi mootori pöördesse minekut? Mida ma silmas pean on see, et enne vaakumtorudega mängimist polnud tühikäiku, aga kõrgetel pööretel töötas nagu mishka! Nüüd aga on tühikäik, aga kõrgematel pööretel enam toimida ei taha.
peab vist ikka mingi asjatundja juurde viima. Aga põnev on ju! Homme viimane puhkusepäev, siis võib veel põnevleda, pärast seda tagasi kontoritooli ja arvutiekraani kulutama ja siis tuleb viia asjatundjale.
töötas mul siin üsna ilusti päris mõnda aega... siis mõtlesin, et lähen teen prooviringi! ning kohe kui korra vingemalt gaasi vajutasin, suri välja. Sellepeale kukkus voltmeeter täitsa ära ning enam ei lähe kuidagi käima. Nii et ikka täielikult elektrikala tundub olema.
Muide, see "pimedaks" pandud vaakumtoru ongi piduri vaakumvõimendi "toide"; pistsin selle seal allpool suhisevale lahtisele avale ning nii palju kui siin hoovipeal proovisin, on pidurid nüüd täitsa kreisid. Enne olid ka okeid ning TÜV kõlbulikud, aga nüüd on nagu kaasaegne ergas prantslane. Küll aga tekitab muremõtteid see, et miks see lahti tehtud on ning kas selle lahti jätmisel on mootori paremini töötamisega mingi seos? ning siit edasi küsides, et kas see, et too vaakum nüüd "eriti vinge" on, raskendab kuidagi mootori pöördesse minekut? Mida ma silmas pean on see, et enne vaakumtorudega mängimist polnud tühikäiku, aga kõrgetel pööretel töötas nagu mishka! Nüüd aga on tühikäik, aga kõrgematel pööretel enam toimida ei taha.
peab vist ikka mingi asjatundja juurde viima. Aga põnev on ju! Homme viimane puhkusepäev, siis võib veel põnevleda, pärast seda tagasi kontoritooli ja arvutiekraani kulutama ja siis tuleb viia asjatundjale.