07-09-2012, 23:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2012, 01:25 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(07-09-2012, 23:24 PM)meli666 Kirjutas: Lugesin ka seda teemat ja kuidagi väga keeruliseks läheb see ära.
Näiteks minul on hoopiski nelja hüdropumba ja kolme jagajaga isend. Mootori küljes siis NS-10 roolivõimu jaoks ja NS-32 armatuuri aluse jagaja jaoks. Sealt armatuuri alusest jagajast saab siis sahka tõsta, ülejäänud kaks sektsiooni vabad. Seda, et sealt peaks käima ka masti pööramine või käppade langetamine tundub ebaloogiline. Mismoodi siis kaevamise ajal inimene peaks istmel opereerima, kui eespool on pööramiskang ja tagapool muud masti tõste kangid?
Kogu kopamajandust toidab minu omal kaks NS-32, mis saavad käituse reduktori vahendusel tagant jõuvõtuvõllilt. Kopaga tegutsemiseks asub siis kabiini taga kaks kolmest jagajat- 6 sektsiooni. Vask käpp, parem käpp, masti pööramine, masti peasilinder, masti väiksem silinder ja lõuad.
Paar aastat tagasi oli endal ka jama. Sai maad visatud, ühtäkki oli paariks sekundiks raginat ja kogu kopamajandus vaikis. Arvasin, et jõuvõtuvõllil nuudid läksid.
Tegelik viga oli aga tagumises jõuvõtuvõlli otsa käivas reduktoris. Hambad maas. Läks uus külge ja toimib jälle kenasti.
Leidsin arvutikastist veel mõned pildid, mis said tehtud.
Tundub, et selle vana reduktori hammasrattaid oli keegi juba kunagi "praavinud" ka. Sest hambad on kuidagi imelikult maha läinud, nagu tõugatud. Meisliga lööb ka kergesti täkked hammastele (teine pilt). Üks mees arvas, et need hammasrattad on ilmselt endises 17 Tartu kutsekoolis taastatud pealekeevitusega ja siis uuesti välja freesitud. Seal olla sellist asja tehtud aastaid tagasi.
Viimaks siis pilt, kust minu Jumzikul kogu kopamajandus toite saab.
Enamustel siiski juba nö uuema malli masinad mil Nš 50(vms 80, 100) asub küljepeal, vasakul pool kabiini all. Ja masti pööramine on tõesti orginaalis läbi esimese jagaja, keerama ei pea end kuhugi, saab tagant kangist juhtida....

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB