01-10-2012, 16:17 PM
(29-09-2012, 12:14 PM)Jahimees Kirjutas: ...
Mõneti on arusaadav, et näiteks MTZ-82 ei jõuaks suurt midagi enda ees trügida ja samal ajal järgi vedada, kuid liigendraamiga isendid on ju juba suurema jõudlusega.
Kas eeshaakes oli üldse midagi mõeldud selle ajal traktoritel olema?
Ei ole ühtegi põhjust, miks ei peaks 50+ kW MTZ suutma enda ees miskit trügida - samas võimsus- ja suurusklassis lääne omad ju suudavad...
Iseasi on eelpool viidatud masinasüsteemi kohandamatus mitme riista üheaegsele kasutamisele.
Ning eks küsitav oleks olnud ka nii esimese poolraami kui esisilla eluiga lisanduva koormuse tingimustes... See pole enam pelk surve lisaraamistotse silla kinnituspunkti kohast, vaid selge vääne poolraamile. Mis niigi kipub hooletul töömehel lahti loksuma...
Kommunaaltehnika riputussüsteem oli konkreetse seadme jaoks tehtud. Näiteks hari ja sahk käisid samadesse kinnitustesse.
Lisaks oli igas enesest lugu pidavas majandus keegi kuldsete kätega mees, kes oskas asju teha... Levinuim oli vast vaomuttide paigaldamine T-25 esirataste ette (sisuliselt esirippsüsteem).