05-10-2012, 16:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2012, 16:18 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Lume lükkamisel on pidamine nii kriitilise tähtsusega, et mida lähemal fiftisikstile, seda vähem üllatusi. Millegipärast on kirovetsimehed maru skeptilised tagasilla kohal olevate raskuste suhtes...
Ning viltuse sahaga masinat lükkab hang alati, küsimus on vaid piisavas massis ja selle vajalikus jaotuses. Kuna kirovets keerab keskelt, siis ei ole oluline, kumb ots on alguses kergem, ärakandel keerab alati esmalt tagaosa, mida lumi otseks ei pressi. Erinevalt esisillaroolimisega traktorit, millel hakkavad pööratud esirattad kohe tagasi kangutama, kui vaid haardejõu jaoks kaalu jätkub...
Kütusekulu alumise piiri määrab ära lume teisaldamiseks vajaliku töö hulk. See on sama kõigi masinate puhul. Väikse erinevuse toob sisse teisaldusriista sobivus antud lume parameetritele...
Sinna peale masina veeretamise kulud, toa soojendamise kulu ja ilma kütmise kulu. Ning oma lollusele kulunud kütus. Mida raskem masin, seda suurem on veeretamise kulu (kuigi samas aitab inerts oodatust raskemat kohta ületada...)
Toa soojendamise ja ilma kütmise kulud on masina ehituses kinni, siin palju teha ei anna. Kirovetsil on samuti õlipump ja survelülitused käigukastis, seega on kaod jõuülekandele tuntavad. Kuid vastutasuks on palju suurem paindlikkus.
Aga tee ära - lollakaks ei ole küll keegi siin teemas Sind pidanud. Lihtsalt Sul näikse olevat kinnisidee, milles minu arvates (see võib vabalt olla see kuulus vale arvamus) on paar nõrka kohta...
Aga võib-olla me kõik eksime - palju meid ikka siin kirjutab, kes ise kirovetsiga on valla teid ametiks nühkinud...
Ning viltuse sahaga masinat lükkab hang alati, küsimus on vaid piisavas massis ja selle vajalikus jaotuses. Kuna kirovets keerab keskelt, siis ei ole oluline, kumb ots on alguses kergem, ärakandel keerab alati esmalt tagaosa, mida lumi otseks ei pressi. Erinevalt esisillaroolimisega traktorit, millel hakkavad pööratud esirattad kohe tagasi kangutama, kui vaid haardejõu jaoks kaalu jätkub...
Kütusekulu alumise piiri määrab ära lume teisaldamiseks vajaliku töö hulk. See on sama kõigi masinate puhul. Väikse erinevuse toob sisse teisaldusriista sobivus antud lume parameetritele...
Sinna peale masina veeretamise kulud, toa soojendamise kulu ja ilma kütmise kulu. Ning oma lollusele kulunud kütus. Mida raskem masin, seda suurem on veeretamise kulu (kuigi samas aitab inerts oodatust raskemat kohta ületada...)
Toa soojendamise ja ilma kütmise kulud on masina ehituses kinni, siin palju teha ei anna. Kirovetsil on samuti õlipump ja survelülitused käigukastis, seega on kaod jõuülekandele tuntavad. Kuid vastutasuks on palju suurem paindlikkus.
Aga tee ära - lollakaks ei ole küll keegi siin teemas Sind pidanud. Lihtsalt Sul näikse olevat kinnisidee, milles minu arvates (see võib vabalt olla see kuulus vale arvamus) on paar nõrka kohta...

Aga võib-olla me kõik eksime - palju meid ikka siin kirjutab, kes ise kirovetsiga on valla teid ametiks nühkinud...