05-10-2012, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2012, 22:40 PM ja muutjaks oli v126.)
Vot see on mind ka imestama ajanud, kui 10T kaaluv Case ei saa lumest jagu ja tuleb T-150K ja lükkab joonelt platsi puhtaks, rääkimata kütusekulust mis on vene tehnika kasuks päris tuntavalt. Aga nagu mõned tuttavad põllumehed rääägivad, ei leia enam mehi kes tahaks vene tehnikaga õiendada. Muuseas ka T-150K-l on difrilukk olemas aga, et see töötaks on vaja sild vahel lahti kakkuda ja peale keerata. Isiklikult pole veel oma silmaga näinud, et keegi seda viitsiks.
Kirovets on klass omaette küll, aga ma olen tõsisematel talvedel ikka hädas olnud, mõned kohad on olnud vaja risti lahti lükata, kui otse enam läbi ei lähe.
Puhur on tõesti hea aga siis peab ta ka suur olema, kahjuks on vist kõik eestis onud maha parseldatud. Ühte Ural paiknenud oli au ligemalt näha, puhuril eradi V-12 tankimootor, kuuldavsti läks ühtemoodi läbi nii kõvast külmunud kui ka pehmest lumest.
Kirovets on klass omaette küll, aga ma olen tõsisematel talvedel ikka hädas olnud, mõned kohad on olnud vaja risti lahti lükata, kui otse enam läbi ei lähe.
Puhur on tõesti hea aga siis peab ta ka suur olema, kahjuks on vist kõik eestis onud maha parseldatud. Ühte Ural paiknenud oli au ligemalt näha, puhuril eradi V-12 tankimootor, kuuldavsti läks ühtemoodi läbi nii kõvast külmunud kui ka pehmest lumest.