10-10-2012, 21:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 21:56 PM ja muutjaks oli kopraonu.)
Jah,see pole taastamise projekt, kuid kindlasti korrastatult tõuseb selle masina väärtus tulevikus ilmselt.
Need moodsad USSR aegsete tulede analoogid on ikka jubedus kuubis
Isegi see klassikaline "seasilm" on paremast materjalist tehtud kui need poes müüdavad. Kahtlustan,et selle kvaliteedi muutuse taga on kollase nahavärviga, lühikest kasvu, pilusilmsed kodanikud
Puutusin siin hiljuti kokku kodanikuga,kes vandus Jumzi ehk siis mudeli 6AL rooli süsteemi. Nimelt on vanemal mudelil karprool ja seda olevad olnud jõle raske keerata. No hea küll juttu võiks ju uskuda aga siis kui ma küsisin,et mitu korda ta kontrollis õli karbis ja määris rooli otsasid. Siis saigi tõde selgeks,et seda ei teinud kodanik mitte kunagi,sest asutuse masinat võis tema meelest vist pedereerida,nii kuis jaksas.
Ja sellepärast ilmselt tal rooli oli kogu aeg raske , määritud rooliotstega ja korraliku roolikarbiga on võimalik ka ilma roolivõimuta sõita.
Need moodsad USSR aegsete tulede analoogid on ikka jubedus kuubis
Isegi see klassikaline "seasilm" on paremast materjalist tehtud kui need poes müüdavad. Kahtlustan,et selle kvaliteedi muutuse taga on kollase nahavärviga, lühikest kasvu, pilusilmsed kodanikud
Puutusin siin hiljuti kokku kodanikuga,kes vandus Jumzi ehk siis mudeli 6AL rooli süsteemi. Nimelt on vanemal mudelil karprool ja seda olevad olnud jõle raske keerata. No hea küll juttu võiks ju uskuda aga siis kui ma küsisin,et mitu korda ta kontrollis õli karbis ja määris rooli otsasid. Siis saigi tõde selgeks,et seda ei teinud kodanik mitte kunagi,sest asutuse masinat võis tema meelest vist pedereerida,nii kuis jaksas.
Ja sellepärast ilmselt tal rooli oli kogu aeg raske , määritud rooliotstega ja korraliku roolikarbiga on võimalik ka ilma roolivõimuta sõita.