17-10-2012, 13:23 PM
Pakun ka, et kaalu sääst on võimalik koos auto lühendamise ja saba ringidisainimisega madalaks, kitsaks. Ilus näide, võrreldes enamuse netist leitavate hirmudega:
![[Pilt: 4494_260805111529.jpg]](http://images.gizmag.com/gallery_lrg/4494_260805111529.jpg)
http://www.gizmag.com/go/4494/picture/14216/
Või siis ehitada oma lihtsa raami peale, näiteks morgani stiilis klassikaline:
![[Pilt: 2011-Morgan-3-Wheeler-e1298675003322.jpg]](http://www.unfinishedman.com/wp-content/uploads/2011/02/2011-Morgan-3-Wheeler-e1298675003322.jpg)
http://www.thetruthaboutcars.com/2012/10...3-wheeler/
Mõlemad on küll 3rattalised, aga võib kasutada ka lihtsat-kerget tagasilda ja on 4rattaline.
![[Pilt: 4494_260805111529.jpg]](http://images.gizmag.com/gallery_lrg/4494_260805111529.jpg)
http://www.gizmag.com/go/4494/picture/14216/
Või siis ehitada oma lihtsa raami peale, näiteks morgani stiilis klassikaline:
![[Pilt: 2011-Morgan-3-Wheeler-e1298675003322.jpg]](http://www.unfinishedman.com/wp-content/uploads/2011/02/2011-Morgan-3-Wheeler-e1298675003322.jpg)
http://www.thetruthaboutcars.com/2012/10...3-wheeler/
Mõlemad on küll 3rattalised, aga võib kasutada ka lihtsat-kerget tagasilda ja on 4rattaline.