29-11-2012, 16:45 PM
1)
Jah tuleb minna diagnostikasse, aga meil siin pole kohe võtta. On siin ka vendasid, kes 10€ eest juhtme taha viskavad, aga eks vea diagnoosimisel ja veakoodide lugemisel ole suur vahe.
Auto ise läheb käima ilusti külmalt ja ilusti soojalt. Külmalt käima pannes käib umbes 30 sekundit kuni minut ja siis on miski reshiimi muutus. Jonksti kukuvad pöörded peaaegu nulli ja siis lonkab hetkeks. Peale seda gaasi andes on tunda , et ei saa bansiini kätte. Tuleb meelitada pöördeid. Suuremas pöördes sõidab.
Selles staadiumis mootor ei taha ka käivituda , peab mitu korda proovima ja laskma siis tyhikäigul puterdada , muidu tõmbab kohe nagu õhku vahele.
Nõks soem on mootor, siis käib ilusti.
Sai vahetatud küünlad ja filter, aga kahtlustasin lambda andurit. Täna siis prooviks keerasin lambdal pistiku tagant ära ja proovides selgus , et auto ei taha käivituda enam normaalselt ja gaasi andes korraks mõtleb.
Seega järeldus: Lambda ilmselt töötab, aga eelenvast kogemusest tean , et lahti ühendatud lambdaga analoogsed masinad töötavad kõrva järgi ilusti.
Nii et miski näitaja, mida kasutatakse pritsekoguse arvutamisel on metsa , aga mis?
Alles jäävad asjad :Vända andur , õhulugeja, tempandur , gaasasendiandur. Mille veale minu sümptomid kõikse lähemale on? Nuka anduri välistaks, kuna tänu sellele ei pidavat käivituma.
2)
Mis otstarve on sel autol siibril kllektori sees ? Asja nimi on :dual-path intake manifold või called Individual Control Intake Manifold by BMW.
Tolle liigutamise vaakumid olid puruks, aga need ma panin uued ja see peaks olema töökorras. Aga milleks see vajalik on?
Jah tuleb minna diagnostikasse, aga meil siin pole kohe võtta. On siin ka vendasid, kes 10€ eest juhtme taha viskavad, aga eks vea diagnoosimisel ja veakoodide lugemisel ole suur vahe.
Auto ise läheb käima ilusti külmalt ja ilusti soojalt. Külmalt käima pannes käib umbes 30 sekundit kuni minut ja siis on miski reshiimi muutus. Jonksti kukuvad pöörded peaaegu nulli ja siis lonkab hetkeks. Peale seda gaasi andes on tunda , et ei saa bansiini kätte. Tuleb meelitada pöördeid. Suuremas pöördes sõidab.
Selles staadiumis mootor ei taha ka käivituda , peab mitu korda proovima ja laskma siis tyhikäigul puterdada , muidu tõmbab kohe nagu õhku vahele.
Nõks soem on mootor, siis käib ilusti.
Sai vahetatud küünlad ja filter, aga kahtlustasin lambda andurit. Täna siis prooviks keerasin lambdal pistiku tagant ära ja proovides selgus , et auto ei taha käivituda enam normaalselt ja gaasi andes korraks mõtleb.
Seega järeldus: Lambda ilmselt töötab, aga eelenvast kogemusest tean , et lahti ühendatud lambdaga analoogsed masinad töötavad kõrva järgi ilusti.
Nii et miski näitaja, mida kasutatakse pritsekoguse arvutamisel on metsa , aga mis?
Alles jäävad asjad :Vända andur , õhulugeja, tempandur , gaasasendiandur. Mille veale minu sümptomid kõikse lähemale on? Nuka anduri välistaks, kuna tänu sellele ei pidavat käivituma.
2)
Mis otstarve on sel autol siibril kllektori sees ? Asja nimi on :dual-path intake manifold või called Individual Control Intake Manifold by BMW.
Tolle liigutamise vaakumid olid puruks, aga need ma panin uued ja see peaks olema töökorras. Aga milleks see vajalik on?
Pole midagi targemat teha