Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16
#10

Palju arvamusi, mis minu arvates õiged ei ole ja seega tahaks parandada mõned.
Esiteks see siiber kollektoris.Mida pikem on kollektori toru seda suurem on õhuvoolu inerts ja seda rohkem jõuab seda sulguva klapi vahelt sisse pressida ja parandada madalate pöörete monenti.
Kuna kõrgematel pööretel ei jõua see õhk nii kiiresti liikuma hakata, et täita silinder enne klapi sulgumist lühendatakse selle avamisega torude pikkust ja see võimaldab suurtel pööretel paremat täiteastet.
Selle toimimisest mootori töö ei olene kuidagi vaid ainult algjõud on vähem kuna klapp lahti.
Vändaanduri järgi teab aju millal süüde peab olema ja ilma selleta või selle veaga ei käivitu mootor kuidagi kuna pole ei pritset ega sädet.Kehva kontakti korral aga jätab räigelt vahele ja paugub.
Nukkvõlliandur on aga selleks, et aju teaks, mis pöörde peal vänt on nuki suhtes ja seda kasutatakse sequential pritse jaoks (pihustab kui klapp on avatud ja süüde on kindlas silindris).
Selle tagant ühendamisel antakse 2 silindrisse korraga säde ja pritsitakse 2 silindrisse kütet korraga.
Niimoodi on edukalt võimalik sõita ja peale mootoritule ei näita seda ka miski.Lihtsalt küünlad kuluvad kiiremini ja vaevumärgatavalt muutub mootor tuimemaks madalatel pööretel kuna kütus tuleb pihustist ja jaõuab kanali seinale sadestuda.Suurematel pööretel aga pole see määrav.
Mina soovitan nii paljude anomaaliate korral prooviks aju ära vahetada ja kui selles asi pole siis edasi mõtelda.
Paha ei tee ka veenduda, et see näiteks ära pole uppunud ja seest kuiv on.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 29-11-2012, 16:45 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: v6sa - 29-11-2012, 16:54 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 29-11-2012, 17:08 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: pppp - 29-11-2012, 19:36 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Tambets - 30-11-2012, 01:03 AM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 30-11-2012, 16:21 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Raudpats - 30-11-2012, 16:49 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 30-11-2012, 17:25 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: nustu826 - 30-11-2012, 18:41 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: 2715 - 30-11-2012, 20:03 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Tegelane5 - 01-12-2012, 11:02 AM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 01-12-2012, 12:56 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: autojuht - 01-12-2012, 14:30 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: kopamees1 - 01-12-2012, 19:32 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: maisalup - 01-12-2012, 20:20 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: pontu6 - 01-12-2012, 20:32 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 03-12-2012, 11:27 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne