Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16
#12

(01-12-2012, 11:02 AM)Tegelane5 Kirjutas:  No aga kuskohast see aju võetakse kui 10 euri veakoodide lugemise eest on hirmkallis? Sad

Ma selletan uuesti , mis ma saan selle 10€ eest. Loetakse ära veakoodid , aga kuna mul on juba pooled asjad niikuinii lahti olnud, siis ilmselt igas asjas juba veakood.Ja tuleb välja, et aju ise ei tuvasta viga ära, et mootor ei käi.
Olekski vaja vaadata käiva mootoriga jooksvaid andmeid ja sellest järeldus teha. Ega need china usb seadmed ja vennad enamat ei suuda.

Lähed ikka korraliku diagnostiku juurrde, siis ta juba tavaliselt ütleb vea ära ennem, kui juhtme taha jõuab panna.
(30-11-2012, 20:03 PM)2715 Kirjutas:  Nukkvõlliandur on aga selleks, et aju teaks, mis pöörde peal vänt on nuki suhtes ja seda kasutatakse sequential pritse jaoks (pihustab kui klapp on avatud ja süüde on kindlas silindris).
Selle tagant ühendamisel antakse 2 silindrisse korraga säde ja pritsitakse 2 silindrisse kütet korraga.
Niimoodi on edukalt võimalik sõita ja peale mootoritule ei näita seda ka miski.Lihtsalt küünlad kuluvad kiiremini ja vaevumärgatavalt muutub mootor tuimemaks madalatel pööretel kuna kütus tuleb pihustist ja jaõuab kanali seinale sadestuda.Suurematel pööretel aga pole see määrav.

Aga jah, tundub et ongi selle topeltpritsimise viga, sest bensiini tuleb liiast peale .
Ostan prooviks kuskilt yhe nuka anduri siis.

Eile tegin yhe tähelepaneku ka. Varem kui mootor oli soe , siis käivitumise ja madala otsa puterdamist ei olnud , aga nüüd kui ilmad on paar kraadi külmemad , siis maantee sõidust tulles on kohe jama. Samas aga peale lumes müttamist töötas ilusti. Ja kütusekulu on peale ilmade jahenemist tõusnud seitsmest-kaheksast maanteel (palju?) juba ligi 15+ l/100km.

Ilus punane auto on .

Pole midagi targemat teha
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 29-11-2012, 16:45 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: v6sa - 29-11-2012, 16:54 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 29-11-2012, 17:08 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: pppp - 29-11-2012, 19:36 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Tambets - 30-11-2012, 01:03 AM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 30-11-2012, 16:21 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Raudpats - 30-11-2012, 16:49 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 30-11-2012, 17:25 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: nustu826 - 30-11-2012, 18:41 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: 2715 - 30-11-2012, 20:03 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Tegelane5 - 01-12-2012, 11:02 AM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 01-12-2012, 12:56 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: autojuht - 01-12-2012, 14:30 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: kopamees1 - 01-12-2012, 19:32 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: maisalup - 01-12-2012, 20:20 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: pontu6 - 01-12-2012, 20:32 PM
RE: Suurem küttekulu ja mittekäivitumine: bmw m43b16 - Autor: Killer666 - 03-12-2012, 11:27 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne