24-12-2012, 12:33 PM
Peale jõulupühi pidi soojemaks minema, siis panen Jumzi käima ja ajan garaasi kus ootab juba 85mm turbiiniga turbo...
Vaatasin et esimestel CMD turbomootoritel oli jäetud nukkvõll samaks, hiljem hakati paigaldama juba laiema nukaga nukkvõlle, eks ikka selleks et klapid kauem lahti oleks ja rohkem õhku silindrisse jõuaks.
Jumzi puhul suurt tähtsust see ei oma kuna meeletuid hobujõude taga ajama ei hakka...
Siinkohal üks video jumzist millele on turbo paigaldatud: http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M
Lisaks on sellel veel lõpetamata 4*4 lahendus...
Nüüd aga vahvleid küpsetama ja jõulumelu nautima...
Rahulikke jõulupühi kõigile!
Vaatasin et esimestel CMD turbomootoritel oli jäetud nukkvõll samaks, hiljem hakati paigaldama juba laiema nukaga nukkvõlle, eks ikka selleks et klapid kauem lahti oleks ja rohkem õhku silindrisse jõuaks.
Jumzi puhul suurt tähtsust see ei oma kuna meeletuid hobujõude taga ajama ei hakka...

Siinkohal üks video jumzist millele on turbo paigaldatud: http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M
Lisaks on sellel veel lõpetamata 4*4 lahendus...
Nüüd aga vahvleid küpsetama ja jõulumelu nautima...

Rahulikke jõulupühi kõigile!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB