31-12-2012, 18:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2012, 18:47 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Rooli dosaator paikneb nüüd roolisamba küljes, ei hakanud kabiinialla viima sest siis oleks pidanud veel ühe kardaani ja vahepuki lisama mis omakorda tähendavad tulevikus võimalikke lõtke...
Rooli kõrguse reguleerimise võimalus kaob ka ära kuna orginaallahendus on ohtlik nii endale kui teistele, edasi-tagasi asendit saab endiselt muuta. Libe ja külm plastrõngas läheb ka riiulisse paremaid aegu ootama, jumz sai endale MOMO rooli.
Hüdrovoolikud tulevad dosaatorist 90° nurkadega kabiini alt välja. Vaja veel uued voolikud teha. Rooli hüdrosilinder tuleb paremale poole küljele, plaan oli esisilla alla paigutada aga puht füüsiliselt ei taha kohe mitte sinna sobida. Hea tahte korral oleks muidugi võimalik. Silinder ise selline
See antud garaas kus jumz seisab on isal ehitatud konkreetselt JUMZ EO järgi, seda annab ka tunda... jube täpne värk.
Selleks aastaks kõik.
Head vana lõppu ja peatset uue algust!
Rooli kõrguse reguleerimise võimalus kaob ka ära kuna orginaallahendus on ohtlik nii endale kui teistele, edasi-tagasi asendit saab endiselt muuta. Libe ja külm plastrõngas läheb ka riiulisse paremaid aegu ootama, jumz sai endale MOMO rooli.
Hüdrovoolikud tulevad dosaatorist 90° nurkadega kabiini alt välja. Vaja veel uued voolikud teha. Rooli hüdrosilinder tuleb paremale poole küljele, plaan oli esisilla alla paigutada aga puht füüsiliselt ei taha kohe mitte sinna sobida. Hea tahte korral oleks muidugi võimalik. Silinder ise selline
See antud garaas kus jumz seisab on isal ehitatud konkreetselt JUMZ EO järgi, seda annab ka tunda... jube täpne värk.
Selleks aastaks kõik.
Head vana lõppu ja peatset uue algust!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB