02-01-2013, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2013, 15:28 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(01-01-2013, 23:21 PM)ToMm Kirjutas: Räägi genekast, lihtsalt jäi näppu või on saada olevatest parim? Võimsus tundub korralik aga kuidas hind on? Endal on ka vaja 50'le uus elektrisüsteem ehitada, mõtlen milline generaator oleks parima hinna/võimsuse suhtega.
Ütleme nii et lihtsalt jäi näppu, kuskilt bumeri foorumist sain 20 euriga. Paigaldamise kohapealt pole ta mitte just kõige parem, tuleb natuke vaeva näha aga selleeest tulemus saab hea. 140 A genekas kulub marjaks ära.
(01-01-2013, 23:21 PM)unimüts Kirjutas: Ehk on selline lahendus abiks roolisilindri paigutuseks. Kasutatud mtzi juppe. Sidurikoda oli poest osta- kui tekib mõnel küsimus. Kuid hammasvööd pidi jumzi puhul mälu järgi 2cm nihutama lähemale. (hammasvöö muidu pidi sama olema starteriga ja käivitusmootoriga variandil) niimoodi vähemalt öeldi mulle võru kaupluses.
Tartus pakuti ka sidurikoda, hinnaks tuleb üle 300€.... teine mootor ei maksnud ka niipalju.

Pärast lahen garaasi ja võrdlen MTZ ja jumzi hooratta kartereid...
Rooli kinnitus igati nitševo, miskit sellist ka endal valmimas. See "russi" silinder on on igati sobilik sinna kuid kas see rooli lõpuni laseb keerata, käik suht lühike. Esimese ratta peaks pea-aegu vast saha tala keerama. Seda lühiksest silindrit saaks tegelikult silla alla ka paigaldada nagu seda bellakatel tehtud on.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB