04-01-2013, 14:29 PM
(03-01-2013, 18:10 PM)41Degree Kirjutas:Tohoh! Kas vahepeal on kõik üle 30 aastaste autode manuaalid kadunud?Tänapäeval peaks olema küll lihtne leida milline antud isend tehasest tulles oli.Teel ei hakka keegi seda uurima ,aga kordusülevaatusel tegeletakse sellega küll.(03-01-2013, 17:05 PM)North Kirjutas: Lihtsalt huvipärast. Kas selline rool on ka seaduslikVäga hästi suhtub (eeldusel, et ei kruvita nt paar aastat vana poetabureti õhkpadjastatud lenksu asemele). Ma arvan, et ainuüksi selle rooli katsumiseks hakatakse kinni pidama? Kuidas politsei, ülevaatus sellesse suhtub?
Ja ülevaataja on ju suisa õnnega koos: saab sellist rooli silitada isegi ilma küsimata
Ehk siis, kui vastab 30+ aastase auto puhul tehasenõuetele (mille puhul on pea võimatu tõestada, et EI vasta), siis anna minna.
Veneajal oli selline kirjutamattareegel:Juhtimisseadmeid ja pidureid ei võind keevitada,muuta.Nn. Vihuri roole hakkas iga tuunija ise keevitama ja isoleerist mätsima.Nende kinnitusi ja ehitusi oli IMELISI!Vigasiseid kopse ja murtud luid tekitasid antud asjad kindlasti.
Mingi hetk oli ka puurooli vaimustus.Ja see tabureti näide on omal kohal!Peale puusepanekut olid töökaaslase käed väga katki ja pinnulised.
Ametnike on igasuguseid!Oma iivanit arvele võttes mõõtis ARK kõik lindiga .Probleemiks oli uste,suunatulede puudumine.manuaali lugedes polnud uksed,suunad teemaks ,aga mõõdud jäid lindi omad!
Lätlane ei lase siiani Gaz 67B d ilma suunatuledetta ülevaatuselt läbi.
Seda tulede kilede pe..... t aitaks ohjeldada nõukaegne miilits.Ladal olid lisatuledeks prozektorid.Miilits küsib mis need on.Panen kotid peale vastan mina.EI! Tõmban juhtmed lahti. EIIIII!KRUVI MAHA! Ei tule lahti.
Siis käis sauaga koks ja teine tuli välgukiirusel lahti.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....

? Kuidas politsei, ülevaatus sellesse suhtub?
Ja ülevaataja on ju suisa õnnega koos: saab sellist rooli silitada isegi ilma küsimata