06-01-2013, 20:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2013, 21:01 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Raami külge sai siis selline kronsten. Väike auk raami sees vaja veel üle puurida ja sinna tuleb poltkinnitus poolraami külge.
Õhutamisega oli natuke tegu, tuli voolikud lahti keerata ja õhk välja lasta. Vett ei viitsind ka mootorisse sisse vedada, paar korda proovisin, rool toimib üllatavalt hästi. Dosaatoriga on ikka lust rooli keerata... Eks mõnipäev mõõdan surve ära, kui lahjavõitu siis panen uue roolivõimu pumba.
Üldpilt sai ise selline. Silindri külge keevitasin roolivarda otsa, sisemuse oli korralik-puhtaks ja uus määre. Määrdenippel sai ka uue asukoha, otse munaka taha vedru kohale.
Silindrile tuleb veel üks puks treida ja peale keevitada, et paremale poole keerates rattaid vastu raami ei tõmbaks. See jäi homseks, täna pühapäev ikkagi. Tund-kaks nokitsemist mõjub väga rahustavalt... kes käib baaris, kes suusatamas, kes garaasis.
Õhutamisega oli natuke tegu, tuli voolikud lahti keerata ja õhk välja lasta. Vett ei viitsind ka mootorisse sisse vedada, paar korda proovisin, rool toimib üllatavalt hästi. Dosaatoriga on ikka lust rooli keerata... Eks mõnipäev mõõdan surve ära, kui lahjavõitu siis panen uue roolivõimu pumba.
Üldpilt sai ise selline. Silindri külge keevitasin roolivarda otsa, sisemuse oli korralik-puhtaks ja uus määre. Määrdenippel sai ka uue asukoha, otse munaka taha vedru kohale.
Silindrile tuleb veel üks puks treida ja peale keevitada, et paremale poole keerates rattaid vastu raami ei tõmbaks. See jäi homseks, täna pühapäev ikkagi. Tund-kaks nokitsemist mõjub väga rahustavalt... kes käib baaris, kes suusatamas, kes garaasis.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB