11-01-2013, 11:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2013, 12:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Panen oma sahast kah mõne pildi. Pole suuremad asjad, kuid mingi ülevaate ehk saab.
Sihuke näeb välja pargitus saska, millel ees põksi sahk:
Võiks olla sentimeetrit kümmekond lähemal esisillale, kuid juba praegu on silindri ülakinnituse paigaldamine paras PITA:
Varem oli juttu kinnitamisest. Põksi külge kinnitus raam tagant 12 poldiga:
Nagu pildiltki näha, saavad kinnitused vatti ja nii ongi mõlemad sisemised plaadid üle keevitatud, üks näikse olevat ka ise tehtud.
Neile assisteerisid 4 Uklambrit ümber raamitalade.
Laisa inimesena panin ka kasti silindrid samale raamile, mistõttu raamist head pilti ei ole.
Ei tasu end lasta eksitada minu valitud tükkide kujust ega dimensioonidest - kogu konstruktsioon on tehtud kättesattunud vanarauast ja kokku keevitatud Hiina inverteriga valgustusvoolust. 3 talve on üle elanud, ühe rooli olen hooga hange lükkama asudes oma isikliku rinnakorviga rõhkunud... Seni ei ole ükski raami osa järgi andnud.
Sihuke näeb välja pargitus saska, millel ees põksi sahk:
Võiks olla sentimeetrit kümmekond lähemal esisillale, kuid juba praegu on silindri ülakinnituse paigaldamine paras PITA:
Varem oli juttu kinnitamisest. Põksi külge kinnitus raam tagant 12 poldiga:
Nagu pildiltki näha, saavad kinnitused vatti ja nii ongi mõlemad sisemised plaadid üle keevitatud, üks näikse olevat ka ise tehtud.
Neile assisteerisid 4 Uklambrit ümber raamitalade.
Laisa inimesena panin ka kasti silindrid samale raamile, mistõttu raamist head pilti ei ole.
Ei tasu end lasta eksitada minu valitud tükkide kujust ega dimensioonidest - kogu konstruktsioon on tehtud kättesattunud vanarauast ja kokku keevitatud Hiina inverteriga valgustusvoolust. 3 talve on üle elanud, ühe rooli olen hooga hange lükkama asudes oma isikliku rinnakorviga rõhkunud... Seni ei ole ükski raami osa järgi andnud.