15-01-2013, 18:41 PM
(15-01-2013, 11:04 AM)Basilio Kirjutas:Probleemile oleks väga lihtne lahendus - riik peaks hakkama tarbijakaitseinspektorite teenust erafirmadelt, nt Cityparkilt või Europarkilt, ostma. Või siis äärmisel juhul MuPo-lt. Ja ma võin mürki võtta, et paari päevaga oleks kord majas. Missugune kaupmees siis tahaks nt. ühe vale hinnasildi pärast kümneid trahve päevas saada?(15-01-2013, 01:31 AM)Mossemees Kirjutas: ... sinu üks parim sõber töötab Tarbijakaitses, teine Keeleinspektsioonis ja kolmas Veterinaar- ja Toiduametis ning et just minuti pärast on sul nendega kohtumine kokku lepitud, et neid veidi lohutada, kuna nad kõik on täna jube halvas tujus...Hea tekst!
Pean sind siiski kurvastama - mul naine töötas ennevanasti Tarbijakaitses. Saasta-markeedis ja vist ka Maximas on eksitavate hinnasiltide probleem igapäevane ja neil on sügavalt pohh mingi tarbijakaitse. Näiteks kui üks päev nädalas on allahindlus, siis enne seda jõutakse võluväel ja havi käsul hinnasildid välja vahetada. Kui aga ale mööda saab, siis ei õnnestu tagasi vahetamine vahel ka terve nädala jooksul mitte. Mutikesed virisevad kassas või ei pane tähelegi, enne kui kodus, et allahindlust netu! Kui organite poolt tehakse märkus, siis hädaldatakse et ei jõua, andke aega jne. Organid annavadki aega ja sildid vedelevad edasi. Lõpuks koristatakse sildid ära...või jõuab kätte uus allahindluspäev ja sildid on jälle õiged.
Nii see ringmäng käib ja vist kumbki pool ei võta enam asja tõsiselt. Meie aga usume ja ootame "Kalevite kange poja" tulekut ja platsi sortsidest puhtaks löömist.
Puruks ja pool pööret tagasi!