20-01-2013, 19:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2013, 19:55 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Korra jälle jumzi juurde põigatud.
Kuna ühtegi tagagumist aknaraami ei laekunud siis tegin kiirelt ise ühe, paigaldada jäi veel pleksiklaas. Müüakse sellist "kriimustus" kindlat pleksi, praktika näitab et lõpuks on ikka hägune aga siis tuleb lihtsalt uus panna. 5a kestab vabalt.
Nagu pildilt näha siis kaotasin ära ka tagumised tulede pesad tiivade seest, olid läbinisti roostes ja uued tuled lähevad tiiva peale, süvistatud pesa ei vaja. Olen kuulnud et popp ja noortepärane on tõmbneete ja liimi kasutada aga ise olen jäänud kindlaks "vanamoodsale" keevitusele.
Käivitusmootor sai uued torud , kutsika heitgaasid lähevad nüüd läbi sisselaskekollektori nagu peab jne...
Kabiin on omal kohal tagasi, kerge puhastus ja lihv ning siis võib kabiini sõrestiku ära värvida. Tagasild oleks vaja veel pesta, siis võib masina enda värvimise peale ka mõelda.
Igasugu ratse olen hulganisti teinud, kõik ikka selleks et hiljem lihtsam oleks.
Masti pööramise kangi kinnitus näiteks sai uue liigendi prügikastist, seal vedeles rooli ehitusest ülejäänud kardaanirist.
Pool risti keevitasin kinni ja valmis ta oligi, määritav ja puha....
Istme kinnitus sai tehtud tagasilla külge, kunagi oli juba tala vahelt välja lõigatud ning kinnitus käiguksti korpuse külge keevitatud aga 15cm orginaalist ettepoole, st et istet ei saanud ringi keerata - rool läks vastu seljatuge... BLIN
Kuna ühtegi tagagumist aknaraami ei laekunud siis tegin kiirelt ise ühe, paigaldada jäi veel pleksiklaas. Müüakse sellist "kriimustus" kindlat pleksi, praktika näitab et lõpuks on ikka hägune aga siis tuleb lihtsalt uus panna. 5a kestab vabalt.
Nagu pildilt näha siis kaotasin ära ka tagumised tulede pesad tiivade seest, olid läbinisti roostes ja uued tuled lähevad tiiva peale, süvistatud pesa ei vaja. Olen kuulnud et popp ja noortepärane on tõmbneete ja liimi kasutada aga ise olen jäänud kindlaks "vanamoodsale" keevitusele.
Käivitusmootor sai uued torud , kutsika heitgaasid lähevad nüüd läbi sisselaskekollektori nagu peab jne...
Kabiin on omal kohal tagasi, kerge puhastus ja lihv ning siis võib kabiini sõrestiku ära värvida. Tagasild oleks vaja veel pesta, siis võib masina enda värvimise peale ka mõelda.
Igasugu ratse olen hulganisti teinud, kõik ikka selleks et hiljem lihtsam oleks.
Masti pööramise kangi kinnitus näiteks sai uue liigendi prügikastist, seal vedeles rooli ehitusest ülejäänud kardaanirist.
Pool risti keevitasin kinni ja valmis ta oligi, määritav ja puha....
Istme kinnitus sai tehtud tagasilla külge, kunagi oli juba tala vahelt välja lõigatud ning kinnitus käiguksti korpuse külge keevitatud aga 15cm orginaalist ettepoole, st et istet ei saanud ringi keerata - rool läks vastu seljatuge... BLIN
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB