24-01-2013, 20:59 PM
Diisli toitesüsteemi ei kopeeritud, oli liiga keeruline ja ei oleks kommunismi viljakates tingimustes tööle saadud. Osteti Bosch-i firmast, pumbad kohe kindlasti, ilmselt ka pihustid. Hiljem, kui piiridel tekkisid raskused kauba edastamisega, hakkasid isemõtlejad omi pumpasid katsetama. Loomulikult jälle analooge mitte omavaid, Bosch järgi kopeerituid.
Natuke ka inertsstarterist. Oli ka V-2 mootori mõnedel versioonidel kasutusel, mitte küll käsitsi vändatav, ikka elektriliselt ringiaetav. Võimaldas vähemate akudega hakkama saada. Suruõhuga käituse mahuteid tuli käia täitmas eraldi asuva kompressori juures või vahetasid täitud poti vastu välja. Kompressor standardvarustusena tekkis ilmsel alles peale sõda ja masinaks oli siis T-54.
Saksa tehnika vändaga käivitamine oli varuvariant, esmaseks ikka elektristarter. Kiireks käivitamiseks vajati kahte meest, mineja mootori sai suhteliselt ruttu käima.
Natuke ka inertsstarterist. Oli ka V-2 mootori mõnedel versioonidel kasutusel, mitte küll käsitsi vändatav, ikka elektriliselt ringiaetav. Võimaldas vähemate akudega hakkama saada. Suruõhuga käituse mahuteid tuli käia täitmas eraldi asuva kompressori juures või vahetasid täitud poti vastu välja. Kompressor standardvarustusena tekkis ilmsel alles peale sõda ja masinaks oli siis T-54.
Saksa tehnika vändaga käivitamine oli varuvariant, esmaseks ikka elektristarter. Kiireks käivitamiseks vajati kahte meest, mineja mootori sai suhteliselt ruttu käima.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!