15-01-2004, 07:41 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Mpowercivicu 3 klappi silindril on mingi imelik asi - kujutage ette, kuidas neid kõiki ühe võlli alla ära paigutada, nii et klappide pindala oleks maksimaalne (ilmselt midagi sama \"ebasümmeetrilist\"?)?!? Maksimaalne (kaane) hingavus ongi DOHC moto mõte - minu mootoril oli kaanealune umbes selline (pildil millegipärast sisselase-väljalase ühesuured) ning kaane küljes oli nii palju nänni... Sisselaskeklapid ühe nukkvõlli all, väljalase teise all (vastava kollektori pool).
mersu R6 DOHC ka 2 klappi silindril CIVICul jälle 1nukk ja 3 klappi silindril:??? mis siis nüüd parem on
mainitud mersu on ilmselt analoogne Fordi (näit. sierra) R4 2.0 DOHC mootoriga (88kW), millel pidi millegipärast olema 2klappi/silinder ning selle peale \"raisatud\" 2nukkvõlli. Mina ei saa küll sellise asja mõttest aru.
PS! Minu eelmises postituses siin teemas on pildil opeli 2.0 turbo-mootor - nagu näha, on kolbide \"soonega\" surveastet madaldatud.
unistada ju võib...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"