08-02-2013, 22:05 PM
Kuna aku oma mahtuvusest külmaga kaotab kolmandiku või poole võid osta kalli aku ja selle ka 2 päevaga ära tappa ja jälle uue osta..
Küttele vee lisamine mahu tõstmiseks ei ole ka uudis, et selliseid debiilsusi tehakse
Alla -20 on päras raua lõhkumine ja külmaga kui mõistlik ja vajalik
Miks vaja käima saada on just see, et kui on vaja käima saada teed lumest lükata puhtaks, tööle.On sul kiirabi või tuletõrjet vaja mida iganes öösel tuiskab on võtta masin...pikk jutt ja ega ennem mõtlema ei hakka kui rootori "nuga" läbi kabiini lendab või metsas kuiva puu latv läbi kabiini lae tuleb?
Võid ju käivitsmootorile ka mikuni või walbro panna aga aastas korra või 2 aasta järelt tahavad ka need korralikult puhastamist ja sisu uuendamist, nõelad, filtrid tihendid membraanid ja süütemängu võid välja vahetada kui magneeto ei meeldi
Minutiga traktori käima saab aga käivitusmootor vajab soojendamist ennem koormamist ja suur mootor kui mineja on siis läheb kui ei siis ei lähe ka starteri ja tugeva akuga ja kui "täis" käiad siis saad oma startreri ja akuga nalja kui seda tõmmata ka ei saa!
Hea näide siin..
Ja oma uimase akuga kompressioonsüüte juures.. naljanumber ausõna
Ühes teemas mõni tegelane teeb elektriautot maha aga siin ei suuda oma akut ja starterit ära imetleda...
Elementaarne kütte, ploki ja õli soojendus ei tee paha 50/52 puhul kui ta on kehv käivituja nagu sa kirjutad aga üldine seisukord on vast määrav
30l kanistri jaoks võid ju ka kasti teha ja sooja kütet tuua kasti või libeda haakeraua otsas turnida kanistriga ja üles viia taha...
Teinekord on mõni liigutus targem teha pikemas perspektiivis ja natuke vaeva näha
Sinu enda valik
Küttele vee lisamine mahu tõstmiseks ei ole ka uudis, et selliseid debiilsusi tehakse
Alla -20 on päras raua lõhkumine ja külmaga kui mõistlik ja vajalik
Miks vaja käima saada on just see, et kui on vaja käima saada teed lumest lükata puhtaks, tööle.On sul kiirabi või tuletõrjet vaja mida iganes öösel tuiskab on võtta masin...pikk jutt ja ega ennem mõtlema ei hakka kui rootori "nuga" läbi kabiini lendab või metsas kuiva puu latv läbi kabiini lae tuleb?
Võid ju käivitsmootorile ka mikuni või walbro panna aga aastas korra või 2 aasta järelt tahavad ka need korralikult puhastamist ja sisu uuendamist, nõelad, filtrid tihendid membraanid ja süütemängu võid välja vahetada kui magneeto ei meeldi
Minutiga traktori käima saab aga käivitusmootor vajab soojendamist ennem koormamist ja suur mootor kui mineja on siis läheb kui ei siis ei lähe ka starteri ja tugeva akuga ja kui "täis" käiad siis saad oma startreri ja akuga nalja kui seda tõmmata ka ei saa!
Hea näide siin..
Ja oma uimase akuga kompressioonsüüte juures.. naljanumber ausõna
Ühes teemas mõni tegelane teeb elektriautot maha aga siin ei suuda oma akut ja starterit ära imetleda...
Elementaarne kütte, ploki ja õli soojendus ei tee paha 50/52 puhul kui ta on kehv käivituja nagu sa kirjutad aga üldine seisukord on vast määrav
30l kanistri jaoks võid ju ka kasti teha ja sooja kütet tuua kasti või libeda haakeraua otsas turnida kanistriga ja üles viia taha...
Teinekord on mõni liigutus targem teha pikemas perspektiivis ja natuke vaeva näha
Sinu enda valik