17-02-2013, 10:06 AM
Ksf mlsluik on lähtunud hästi, ratsionaalsuse ja praktilisuse printsiibist.
Värvi osas oskan lisada,et pentaprimi alküüdemail värviga saab värviga(peab ära vedeldama korralikult). Aga see nõuab veidi eeltööd. Pinnad peavad olema puhtad ja pisut matistatud. Aitab kas nitrolahusti, lakibensiini või silikooni eemaldus vahendiga pinnad üle käija. Parima tulemuse saavutab kasutades aluskrunidks, punastoksiid krunti fg-121.
Pärast võib selle kergelt 1000 liivapaberiga lasta matiks.
Kui alusvärv on matistamata siis mõne aastapärast koorub värv maha, samuti ei taha alküüdemail intensiivset päiksevalgust, see pleegitab ta ära.
Ma olen nii teinud mitu traktorit ja ühe GAZ 53 kallaja ning keegi pole tänaseni tulnud tagasi sõimu või kirvega mind maha lööma.
Põllumajandus masinatele sobib seda värvi kasutada küll, eriti arvestades, et need ei ole asjad,mis seisavad nurgas ja koguvad tolmu. See siis on minu poolne 5 senti siia teemasse.
Värvi osas oskan lisada,et pentaprimi alküüdemail värviga saab värviga(peab ära vedeldama korralikult). Aga see nõuab veidi eeltööd. Pinnad peavad olema puhtad ja pisut matistatud. Aitab kas nitrolahusti, lakibensiini või silikooni eemaldus vahendiga pinnad üle käija. Parima tulemuse saavutab kasutades aluskrunidks, punastoksiid krunti fg-121.
Pärast võib selle kergelt 1000 liivapaberiga lasta matiks.
Kui alusvärv on matistamata siis mõne aastapärast koorub värv maha, samuti ei taha alküüdemail intensiivset päiksevalgust, see pleegitab ta ära.
Ma olen nii teinud mitu traktorit ja ühe GAZ 53 kallaja ning keegi pole tänaseni tulnud tagasi sõimu või kirvega mind maha lööma.
Põllumajandus masinatele sobib seda värvi kasutada küll, eriti arvestades, et need ei ole asjad,mis seisavad nurgas ja koguvad tolmu. See siis on minu poolne 5 senti siia teemasse.