27-02-2013, 15:55 PM
(27-02-2013, 14:57 PM)TeeTL Kirjutas:(27-02-2013, 14:09 PM)ryblik1 Kirjutas: arvestades et see mootor on 10 kordselt jõuetu oma momendu ja kilovatsi poolest , siis tuleb meeletu kulu mootori ülekoormamisest.
Ilmselt selle mootori suurim mõte on selles, et see on olemas. Kui juba vahetada, siis tähendab see lisakulu , mida pole paslik ökomasinate puhul teha
Momendipuudus ja kütuse ülekulu on liialdatud hinnang.
Rauaüritusel viltuvaatamine ago on ülimalt tõenäoline, peaaegu fakt . Mitte et see oluline oleks.
vaadates selle masina üldist olukorda ja seda mida selle masina tegemine kaasa toob siis mootori vahetus on üks väiksemaid ettevõtmisi ju
maha tuleb ta sealt aiste vahelt ju niikuinii ja põhjendus sellest, et ta olemas on kahanab kohe sellega koos
lisaks kahandab olemasolu tähtsust ka see, et see mootor vajab suure tõenäosusega korralikku remonti ja nüüd ongi see olemasolu juba minetanud oma tähtsuse.
sellise auto tegemine pole mitte öko ehk säästlik ettevõtmine rahakoti suhtes ei nii ega naapidi võttes.
lihtsam on see mootor jube eos ära vahetada kui hiljem seda teha.
Teine teema on auto taastamine sellisna nagu ta on säilitades seda mootorit seal vahel kui mingit ajalugu (mõistmatu ettevõtmine aga noh).
Kas sellele mootorile on piisavalt detaile, et seda korralikult remontida saaks ?