05-03-2013, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2013, 13:08 PM ja muutjaks oli viplala.)
(05-03-2013, 09:37 AM)saarrand Kirjutas: Küsin veel üle, kas 30€ masksis silinder koos kolvi ja rõngastega?
Kolvi ja silindri komplekt maksis 30.-, Rõngad tuleb eraldi osta. Rõngaste komplekt, neljale kolvile oli 17.-
(05-03-2013, 10:17 AM)tammetonu Kirjutas: Kui jõuad sidurini,siis jälgi hoolega käpapolte.Meie piirkonnas läks kolmel(kaasaarvatud minul) mehel VK traktorikaubast osetud käpapolt katki.Väga ohtlik-enne kui reageerida jõuad võid sõbrast üle sõita või leida end kalda alt kummuli.Mina ei julgenud enam originaali sisse panna,vaid ostsin poldipoest kõvema poldi ja kohaldasin talle vahekettaga sobiva krae.Praktika näitab ,kui palju ta peab, kuid usaldan teda rohkem kui logiseva mutriga originaali.
Siduri käpad lähevad mul nagunii vahetusse, kuna nad on kutud omadega. Eks ma vaatan sinna siis ka mingid paremad poldid. Ega see poldi purunemine meeldiv ei ole.
Viskan siia veel asju üles oma tegemistest.
Nagu ma siin ennist mainisin, siis mootori värviks tuli tumedam kärtspunane. Kuna telefoni peal olevad kaamerad, ei suuda alati kõike üks ühele jäädvustada, siis on piltide pealt paistev värvitoon hoopis nutusem, kui tegelikult.
Mootoriplokk sai puhastatud, krunditud ja värvitud.
Sidurikoda
Sisselaske kolle sai puhtaks nii väljast kui seest
Hõõgküünal töötas ilusasti. Tuli ainult ära puhastada.
Pump sai musta kuue, remontima teda ei hakanud. Mis tühjast ikka torkida, kui ta töötab
Kütusefiltri korpused
Õlipaak nagu kõik teisedki detailid, puhtaks, krunt ja värv
Ventilaator sai laiali kistud, vanad laagrid eemaldatud, uued sisse ja samuti värvi alla
Sussklapid said endale uued tihendid
Veel mingid vidinad
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!