07-03-2013, 13:46 PM
# "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad". Kas ja mis veel sinna lisaks, täpselt ei teagi. Sellepärast pöördukski kellelgi poole, kes teab. Ja oskab.########################################
Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss...
Kui Kuusalus veel mootoritele "taastremonti " tehti, siis olin tihe külaline seal ja OTK osakonna inimesed lahkusid kiiruga kabinetist kui nägid Tallinna Autovedude masinat väravast sisenemas... Meie võistluse seis jäi 7 mootorit neile reklamatsiooniga ja ühe sokutasid nad ikka minu kaela.
Ilus aeg oli.
Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss...


Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA