07-03-2013, 13:46 PM
# "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad". Kas ja mis veel sinna lisaks, täpselt ei teagi. Sellepärast pöördukski kellelgi poole, kes teab. Ja oskab.########################################
Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss...
Kui Kuusalus veel mootoritele "taastremonti " tehti, siis olin tihe külaline seal ja OTK osakonna inimesed lahkusid kiiruga kabinetist kui nägid Tallinna Autovedude masinat väravast sisenemas... Meie võistluse seis jäi 7 mootorit neile reklamatsiooniga ja ühe sokutasid nad ikka minu kaela.
Ilus aeg oli.
Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss...
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA