14-03-2013, 22:56 PM
(14-03-2013, 22:44 PM)svenson Kirjutas: Lõpuks ometi hakkab klassikanurka õigeid projekte ka lisanduma. Sellise vanakooli rajapäeva autoks ehitades, ei ole sul ilmselt huvilistest ka hiljem puudus. Seda arvestades, võiksid kohe ka kõige suurema töömahuga mootori peale panna.
Kas plekist tiivaääred on ühest tükist voolitud?
Ei ole ühest tükist. On mingi ala kolmest või neljast. Pidevkeevisega kinni, keevis vägagi kena. Asjatundja tehtud vist.
Olen lahanud kunagi kõrvuti 2,8 R6 ja 3,0 R6 mootoreid. 2,8 liitrisel on väntvõll 5kg kergem. Ehitasin ühe kombo kus oli 3,0 l kõige suuremate klappidega kaan peal ja põhi oli 2,8l oma, päris huvitavalt jooksis pöördesse.
Kuna 24V mootor ei jää mulle siis pean nuputama 12V mootori lahendused välja. Õnneks on ehitatud ka seda natuke, mingi link: http://users.telenet.be/jov/opeltuners/m...nza_e.html
Rajaautot sellest vist teha on gramm mõtetu, mõtle mis see kõik kaalub. Tehase andmete tühimass on ca 1380kg.... lisa sinna kogu see plekk ja pahtel....

http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!