18-03-2013, 23:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2013, 00:28 AM ja muutjaks oli AhtoP.)
(18-03-2013, 22:22 PM)saarrand Kirjutas:(18-03-2013, 21:35 PM)hannest Kirjutas: Väga ilus. Kuidas uuematel käigukang "inimväärses" kohas on? Kangi sisend ikka sama koha peal, lihtsalt hunnik hoobasid ja pukse vahepeal, mis logisema hakkavad ja varsti ühtegi käiku üles ei leia?
Olen näinud ühte eksport varianti, millel tol hetkel toimis asi küll ilusti. Täpsemalt ei süvenenud, kuidas asi lahendatud oli.
Talus on mtz 952 millel on see kang nõ. inimlikus kohas. Eks see veidi mugavam ole küll, aga minu jaks pigem harjumatu. Paraku maksab uus kaan mõtetult palju ja seal inimlikus kohas on joystik.
(18-03-2013, 09:04 AM)mlsluik Kirjutas: Väga suur töö ära tehtud, hea kohe vaadata.
Ja muusikaline maitse on ka hea... ZZTop
Kabiinil käisid ise järel või ostsid eestist ning kus eestimaa nurgas seda masinat kohata võib?
Kabiin on ostetud agromarketist. Oli vist miski lao jääk, ning saime veidi soodsamalt kui muidu hinnad olid.
Muusikamaitse on jah selline. Sobib suvise heinamaaga
(18-03-2013, 13:39 PM)v6sa Kirjutas: Hehe, vanaisa pärandkirves... Kas on mingi tükk, mis modifitseerimata kujul veel kasutusel on?
Ei, ära vasta - ka tehnokontrolli tegijad võivad seda lugeda. Kuniks keegi ei inise, on asi ju hästi.
Tehtud on mehemoodi tööd ja tulemus on kena vaadata.
Käigukangi inimväärsesse kohta viimist ei ole kaalunud?
Eks ülevaatuse tegija on ikka nii mõnedki korrad arvanud, et see pole ju see traktor. Aga õnneks on ikka kõik ok. Tehniliselt alati korras.
Originaal osasi ikka leidub. Aga jah, vähe
(18-03-2013, 17:37 PM)deeremees Kirjutas: Hea töö. Ja kõik sai alguse vanast mtz 80 nest. Selline vist Eestis ainulaadne.
Tahaks loota, et on ainulaadne.
(18-03-2013, 21:17 PM)Daff Kirjutas: Asja tasuvusest rääkida antud projekti puhul pole vist sünnis. Mina tõmbaks siin paraleeli pigem mõne uunikum autoga mida taastades taotakse sisse kuhjade viisi pappi, teades, et peale tänulike pilkude ja kiidusõnade see masin midagi sisse ei too. See on hobi ja ravimatu haigus, ilma milleta lihtsalt mõni mees ei saa elada ja tore on vaadata tema suhtumist tehnikasse ning millise entusiasmiga seda masinat on ehitatud. Ainuüksi need kiidusõnad ja uhkus tehtu üle on suur tasu.
Edu edaspidiseks.
Tänud Eks ikka olen uhke selle masina üle.
Aga tasuvus....Tasub ikka ära. Mugavus on üli oluline ja olen teinud kõik endast oleneva, et asi oleks inimlik. Istun suure osa suvest ju seal roolitaga.
Kena välimus on boonus. Samas, eks see traktor ole ka väike hobi. Ning ega ülal kirjutatud/paraleel uuniku vale, ka vale pole.
Üldiselt on masin oluliselt võimekam kui originaal, oluliselt mugavam, vaiksem ja ehk ka õkom. Tegelt on igas aspektis oluliselt parem
Panen veel paar pilti:
Mainiks ka seda, et uus summuti on loomulikult käsitöö, ning valmistatud on see happekindlast roostevaba terasest, mille deameeter on 70mm --- ~3" Päris kena heli on nüüd ka masinal.
Tegu on siis Toyota Supra turbo Intercooleriga.
Mootori värvist pole paraku enam midagi järgi peale remonti. Seda tuleb kevadel kohendada.
Ning siis väike näide müra summutuse tõsidusest. Tegu on jagaja ümber oleva koja suurema plaadiga. Kõik kus võimalik on sedasi tehtud. Ning jalge alusel on lisaks 4mm pigimatt ja mõned kihind vilti.
Vahepeal sai paigaldatud turbo mootorile ettenähtud vaakumi andur, ning õlirõhu andur(tulukesed mis uutel kohe sees)
Nii vanatüübi masinal see nõ. massi tuli on süsteemi pinge pealt, 90a.+ on õli rõhu pealt. Mu masinal nüüd mõlemad. Ehk siis kui masin seisab, näitab, et õlirühk maas ja pinge pole piisav(laadumis pinge umbes 14v)ning armatuuris põlevad kaks tulukest. esimene Tuluke süttib ka siis kui generaatori rihm peaks purunema vms, ning teine õli tuli siis, kui õli surve peaks alla kukkuma. Seda ma ei tea, kas ülerõhu korral andur muudab oma juhtivust või mitte.
Käivitades kustuvad mõlemad nagu peab. Vaakumi andusr toimetab ka kenasti, ning kui õhupuhasti veidi kinni jääb/turbo nälgas, viskab kohe oranzi tule põlema.
Lisavad veidi ohutust, ning kindlustunnet.
Masin asub Harjumaal, Padisel.