20-03-2013, 11:18 AM
Keermega jah keeratakse ja siis avaneb klapp ja saab tankida.
Tankimisseadet see ei meenuta kuidagi.Pigem on tegu mingi filtrikorpusega.
Reduktori klapi otstarvet ei tea enne, kui see laiali võtta ja uurida mida teeb.
Reeglina on reduktoril tühikäigu jaoks klapp, kust tuleb gaas väikse survega sest mootor ei suuda siis imeda.
Lisaks on selle klapi juures tavaliselt kruvi, millest tühikäigu gaasihulka reguleerida.
Lihtsaim lahendus on niisama vool peale lasta koos süütega aga siis peab kohe käivitama, kuna muidu läheb gaasi hulk liiga suureks ja ei käivitu hästi.
See kaheharuline reguleerimisvidin on 2-lõõrilisele karburaatorile et reguleerida mõlema lõõri gaasihulka.
Tankimisseadet see ei meenuta kuidagi.Pigem on tegu mingi filtrikorpusega.
Reduktori klapi otstarvet ei tea enne, kui see laiali võtta ja uurida mida teeb.
Reeglina on reduktoril tühikäigu jaoks klapp, kust tuleb gaas väikse survega sest mootor ei suuda siis imeda.
Lisaks on selle klapi juures tavaliselt kruvi, millest tühikäigu gaasihulka reguleerida.
Lihtsaim lahendus on niisama vool peale lasta koos süütega aga siis peab kohe käivitama, kuna muidu läheb gaasi hulk liiga suureks ja ei käivitu hästi.
See kaheharuline reguleerimisvidin on 2-lõõrilisele karburaatorile et reguleerida mõlema lõõri gaasihulka.