22-03-2013, 17:44 PM
Ega jumzi juures miskit suurt muutund pole, üks kaablikopp on lisavarustusse siginenud ning riiulis on soojemat aega ootamas üks Schwitzeri turbo. Arvutasin nii ja naapidi, ei kõlba see TKR8 ikka jumzile mitte kuidagi...
Schwitzeri jaoks on vaja üks väljalaskekollektor veel parajaks kohendada ja muid ratse teha. Mootori õlipump paneb mõtlema, kas survest jagub... CMD turbomootoritel on õlipump kiiremini käima pandud, jumzi juures selline võimalus puudub. Kuigi õlisurve on hetkel igati normis (3bar) ning probleeme ei tohiks tekkida. Eks näeb
![[Pilt: 100_3445.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v324/bozzy720/parts/100_3445.jpg)
Schwitzeri jaoks on vaja üks väljalaskekollektor veel parajaks kohendada ja muid ratse teha. Mootori õlipump paneb mõtlema, kas survest jagub... CMD turbomootoritel on õlipump kiiremini käima pandud, jumzi juures selline võimalus puudub. Kuigi õlisurve on hetkel igati normis (3bar) ning probleeme ei tohiks tekkida. Eks näeb

![[Pilt: 100_3445.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v324/bozzy720/parts/100_3445.jpg)
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB