01-04-2013, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2013, 20:58 PM ja muutjaks oli Edel.)
(01-04-2013, 18:54 PM)zazik Kirjutas:Aastatel 1993-94 paiku oli Universal Industriesil 2 OKA-t kasutusel. 1995a. üks neist juba seisis ja jäi sinna (Kopli 98 oli siis) veel 1997a. sügiseni, kui mina sealt ära läksin. Mis teisest saanud oli, ei mäleta ja esimese saatus on ka tänaseni teadmata.(01-04-2013, 18:32 PM)deeremees Kirjutas: Natuke siia sekka ka teist asja. Nimelt kas Tallinna Vaz services kus müüdi meile tuntuid ziguleid, kas seal siis müüdi ka sellist tüüpi autosid nagu Vaz 1111 OKA. Või sellised ei jõudnudki Eestimaale.
Jõudis ikka, aga vähe. See suht kaheksakümnendate lõpu leiutis.
Mõned olid ikka liikvel, vähemalt kahte mäletan veel selle sajandi algusaastatel Mustamäel seismas. Uuema otsa Vene autodele tüüpiliselt roostetas kiiremini kui sõitis. Kuigi see poolekssaetud Samara mootor, mis teda edasi viis, oli imepisikesele autole üsna piisav.
Vist isegi umbes 1995. taheti neid uuesti sisse tooma hakata, aga sellest ei saanud asja. Toodeti seda imevigurit muide KaMAZ-i tehases.
Aga olid need juba 90-telgi aastatel meiemail haruldased autumobiilid.
Huvitab ennastki, Mis ajani Ziguleid Kadakal müüdi?
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...