Küsimused iz 49 kohta
#6

amordi mõte on veermiku aukudes käitumist stabiliseerida. kolksude esinemist õlivalikuga parandada viitab katkisele ja niikuinii mittetoimivale amordile.
Õigem oleks alustada sellest, et võtad amordi laiali, vahetad või lased treialil kõik puksid ja loksud korda teha ning õliga reguleerid hiljem seda, kas soovid amordi tööd jäigemaks (paksem õli, kõrgem SAE) või lõdvemaks (vedelam, madalam SAE).
Värtnaõli või selle segu mootoriõliga oli samuti levinud soovitus. 49 juhendis on kirjas "transformatornoje maslo". 50 aastat tagasi Vene ajal polnud neidki saada. Mina soovitaks küll amordid korda teha ja valada neisse õige kogus kaasaegset amordiõli ja mineraali muidugi. Viskoossus oleneb sellest, kui tihedaks on amort remondiga saadud.

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimused iz 49 kohta - Autor: Joosep.A - 09-04-2013, 16:18 PM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: miilits - 10-04-2013, 04:06 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Maccaroni - 10-04-2013, 09:44 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: uko - 10-04-2013, 10:05 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Wiki432 - 10-04-2013, 11:03 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Maccaroni - 10-04-2013, 12:21 PM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Joosep.A - 10-04-2013, 17:08 PM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Joosep.A - 29-04-2013, 00:22 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: miilits - 29-04-2013, 03:19 AM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: Maamats - 12-05-2013, 20:19 PM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: tõnn - 17-06-2021, 23:13 PM
RE: Küsimused iz 49 kohta - Autor: tõnn - 17-06-2021, 23:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne