12-04-2013, 01:02 AM
Aitäh kaasa mõtlemast.
Taga on tegelikult kaks jagajat. Nad asetsevad üksteise peal. Ma lugesin vene foorumist leitud skeemilt välja,et keti pingutamine käib selle õli survega mis survestab ka paaris silindreid. Sellest ma veel ei saanud aru kumba pidi peab neid silindeid suruma, et kett pinku läheks. Pingutus süsteemis on ühele poole läbilaskev klapp ja kui surve seda lahti surub siis surutakse mõlemad keeramise silindreid sisse ja see pingutab ketti. Vähemalt ma sain nii asjast aru. Kui see ühepoolne klapp hästi ei pea siis kett lähebgi ruttu lõdvaks.
Minu arusaam asjast on nüüd sellinne, et mootori küljes olev pump on käppade ja saha jaoks mõeldud ning reduktoriga kasti küljel noole kasutamiseks.Kuigi selles viimases väites ma 100% kindel ei ole.
Igaljuhul jätkan uuringuid kuni asi selge.
Veiko
Taga on tegelikult kaks jagajat. Nad asetsevad üksteise peal. Ma lugesin vene foorumist leitud skeemilt välja,et keti pingutamine käib selle õli survega mis survestab ka paaris silindreid. Sellest ma veel ei saanud aru kumba pidi peab neid silindeid suruma, et kett pinku läheks. Pingutus süsteemis on ühele poole läbilaskev klapp ja kui surve seda lahti surub siis surutakse mõlemad keeramise silindreid sisse ja see pingutab ketti. Vähemalt ma sain nii asjast aru. Kui see ühepoolne klapp hästi ei pea siis kett lähebgi ruttu lõdvaks.
Minu arusaam asjast on nüüd sellinne, et mootori küljes olev pump on käppade ja saha jaoks mõeldud ning reduktoriga kasti küljel noole kasutamiseks.Kuigi selles viimases väites ma 100% kindel ei ole.
Igaljuhul jätkan uuringuid kuni asi selge.
Veiko
MTJ.EE