18-04-2013, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2013, 10:47 AM ja muutjaks oli Maccaroni.)
(18-04-2013, 09:58 AM)Daff Kirjutas: Samasuguse kolbide asetusega olid kunagi mingid Rotaxi mootorid.Kaks kolbi korraga üleval. Kuidas ja millises järjekorras need paugud käisid ei tea aga olid jõhkrad püssid. Samuti oli kuulda nende kohta, et olid rasked ja tasakaalustamisega oli probleeme. See viimane on kuuldud jutt sellest ajast kui külgvankrid veel pirita Kosel tiirutasid. Kellel aega, võiks fakte kontrollida.
BigBang pauku olla kuulda olnud ka Kose Kloostrimetsa rajal rinka 2T inline-twin 250cc Rotax 256 mootoritel. Sellel on 2 eraldi vändaruumi, 2 karpat ja 2 väntvõlli üksteise järel ning vändad omavahel hammakatega ühenduses, mis võimaldas katsetada nii pauk korraga (360), kui kordamööda (180).
... ja on seda BigBang juttu kasutatud mujalgi, üksjagu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Big-bang_firing_order
================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)