25-04-2013, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2013, 10:08 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(24-04-2013, 18:10 PM)Daff Kirjutas: Postituses 252 oli päevakorras JUMZ tüüpi trakale turbo paigaldamine. Kuna ma ei tea kui palju seal karteris ruumi on selle õlipumba juures ja millise ehitusega see pump on, siis küsin umbes. Kas pole võimalik selline variant nagu GAZ-51 mootoritel tehti, et pandi kaks õlipumpa kokku otsakuti ja sellega tõusis tootlikus 1,5 korda.
Sellist ratsi kasutati veobagide juures kui paigaldati õlijahutus radiaator.
Inimene õpib kogu elu... Jälle natuke targem.
Jumzil aga õlipump suht kompakselt ära mahutatud, teist pumba enam otsa ei pane. Tootlikuse poolest lahjaks ei tohiks jääda, kuna õlirõhk pidevalt 3bar peal, mis näitab et osa õli läheb läbi reduktsiooniklapi.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB