28-04-2013, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2013, 12:03 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Nõustun igati ksf Tift´i jutuga, vana kabiiniga jumz on tõesti meitriteos ning seal sees jagub ruumi piisavalt. Kõigutan siin vaikselt mõtteid endale vana kabiiniga soolo muretseda, lihtsalt masina enda pärast.
Mis puutub õlidesse, siis olen ikka rääkinud, et igale mootorile omad õlid. Miks ma ei soovita vene tehnikasse lääne õli sisse kallata, on elukogemus. Näinud piisavalt mootoreid, mis juba 10a surmale võlgu on, kui sinna veel korralik õli ka otsa kallata, ongi lõpp käes
T40 on mul suht kobe, sees loksub castrol. Mootor tundub väga rahul olevat. Lasen jumzil veel mõnda aega sisse töötada, siis teen kerge mootori pesu ja sammuti lääne poolsünt sisse.
Soolo jumz jms projektid jäävad hetkel tagaplaanile, rasketehnika projektidesse lisandub arvatavasti üks suurem kallur. Eks see on loogiline jätk jumzile...
Ksf Tift saab vana jumzi kabiini võru tagant... seal neid lademes.
Mis puutub õlidesse, siis olen ikka rääkinud, et igale mootorile omad õlid. Miks ma ei soovita vene tehnikasse lääne õli sisse kallata, on elukogemus. Näinud piisavalt mootoreid, mis juba 10a surmale võlgu on, kui sinna veel korralik õli ka otsa kallata, ongi lõpp käes
T40 on mul suht kobe, sees loksub castrol. Mootor tundub väga rahul olevat. Lasen jumzil veel mõnda aega sisse töötada, siis teen kerge mootori pesu ja sammuti lääne poolsünt sisse.
Soolo jumz jms projektid jäävad hetkel tagaplaanile, rasketehnika projektidesse lisandub arvatavasti üks suurem kallur. Eks see on loogiline jätk jumzile...
Ksf Tift saab vana jumzi kabiini võru tagant... seal neid lademes.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB