08-05-2013, 07:59 AM
(07-05-2013, 22:16 PM)koosamafia Kirjutas: Kui pikalt selliste madalate rõhkudega sõidad tekivad rehvi sisse lõhed ühesõnaga keerad rehvi ...
Miks peaks rehv tuksi minema? Kui jutt on ikka tugevdatud rehvist, mis on ette nähtud reguleeritava (sealhulgas ülimadala) rõhuga tarbimiseks pea paarikümnetonnise soomusmasina alla, siis russi lahja kaks tonni pole mingi koormus kahe rehvi vahel ära jagada. OK, kolm, kui kopp on silmini kive täis.
Kui tegu on ersatsrehviga, mis vaid imiteerib soomukirehvi mustri ja geomeetria suhtes, siis võib küll liiga teha. Rehvi küljele on kantud koormusindeks (vene rehvidel Qmax). Selle ületamisel peab juba koormuse-rõhu tabelitest järgi kaema, kui kiiresti liikuda tohib.
Rehviteema on veidi keerulisem, kui pelk rõhk ja NSR.
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)
![Cool Cool](https://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Teemasse ka: kas kopal on raamitõstesilindrite kaitseklapp veel vahel? Või on "ebavajalik" vahelt visatud?
Samade silindrite vedrustusele rõhuakuga ei ole mõelnud?