08-05-2013, 18:51 PM
Eeltoodud pisikese liivapritsiga kannatab mõistliku ajaga ainult näpuotsasuuruseid roostepesi puhtaks lasta. Ise soovitaks teha endale näiteks gaasiballoonist vms anumast liivapritsi. Voolik, paar kolmikut jne maksavad kokku ka vast 20- 30 eurot. Ise tegin endale gaasiballoonist liivapritsi ja 3mm düüs ning 500 l/min tootev kompressor on aidanud päris palju asju ära puhastada. Sellise kooslusega kannatab ka sõiduauto suuri plekist pindu värvist puhastada 0- 0,8 mm liivaga. Tuleb lasta nurga all ja tundega ning soovitan korraga mitte väga kaua ühte kohta lasta. Pind jääb mõnusalt ühtlaselt kare. Kompressori ja pritsi vahele on vaja korralikku veefiltrit, sest kondents kipub liiva pealevoolu ummistama. Et väga head tulemust saada, soovitaks pritsitud pind puhastada üle kas kärgkettaga või peenikese traatharjaga. Mõnda aega kaitseb pritsitud pindu näiteks buvanol, kuid selle jäägid tuleks enne kruntimist karukeelega maha nühkida. Kruntimine: kas lihtsalt tummine kiht epot või siis kiht hapekat ja tummine kiht täitekat, sest pärast on nagunii vaja hakata pinda pahtliga savima ja kruntima. Ahja...liivaprits ei taha hästi mastiksit, hermeetikut ja muud elastset kraami maha võtta...need tasuks enne suuremaltjaolt eemaldada.