08-05-2013, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2013, 22:12 PM ja muutjaks oli KristjanT.)
Et masinal üks rehv läks, sai ka natuke rehvivaru omale hangitud.
![[Pilt: IMAG0690.jpg]](http://www.upload.ee/image/3295069/IMAG0690.jpg)
Üks on ikka T-150K rehv, teine sellele lähedane 600/55-R26,5, mis on mitu korda kallim ja kindlasti ka parem. Et teist sellist hetkel hankida ei õnnestunud, jään ikka 150-ne rehvidele pidama. Pole traktori rehve varem vahetanud ega lappinud, kui on kellelgi mingeid nippe jagada, võib seda teha.
Generaator sai ka soetatud koos ampermeetriga.. Panen sellest kaks pilti.
![[Pilt: IMAG0692.jpg]](http://www.upload.ee/image/3296660/IMAG0692.jpg)
![[Pilt: IMAG0691.jpg]](http://www.upload.ee/image/3296658/IMAG0691.jpg)
Tegemist pole selle tavalise KamAZ-MAZ-i generaatoriga, on vist vähem levinud. Aga siiski 45 asemel 60 amprit. Elektriskeem on sellel lingil http://www.autoopt.ru/photo/?PAGE_NAME=d..._ID=966559
Küsimus jääb, et kuidas ühendada. Et eelmisel läks B süütelukku ja + on pluss nagu ikka, aga siin on ühe klemmi nimi B+, eeldan, et ergutust siin pole eraldi vaja? Või mis? ülejäänud kahest klemmist üks on ma eeldan tahhomeetri oma, teise kohta pole aimugi. Kas ma olen õigel teel kui ühendan B+ kokku ampermeetri + klemmiga ja ampermeetri miinusklemmi viin kaks juhet, üks tuleb aku pealt ja teine tarbijatest? Või on üks klemmidest siiski süüteluku oma, mis magneti sisse lülitab? Olen suhteliselt tumba sel alal.
![[Pilt: IMAG0690.jpg]](http://www.upload.ee/image/3295069/IMAG0690.jpg)
Üks on ikka T-150K rehv, teine sellele lähedane 600/55-R26,5, mis on mitu korda kallim ja kindlasti ka parem. Et teist sellist hetkel hankida ei õnnestunud, jään ikka 150-ne rehvidele pidama. Pole traktori rehve varem vahetanud ega lappinud, kui on kellelgi mingeid nippe jagada, võib seda teha.
Generaator sai ka soetatud koos ampermeetriga.. Panen sellest kaks pilti.
![[Pilt: IMAG0692.jpg]](http://www.upload.ee/image/3296660/IMAG0692.jpg)
![[Pilt: IMAG0691.jpg]](http://www.upload.ee/image/3296658/IMAG0691.jpg)
Tegemist pole selle tavalise KamAZ-MAZ-i generaatoriga, on vist vähem levinud. Aga siiski 45 asemel 60 amprit. Elektriskeem on sellel lingil http://www.autoopt.ru/photo/?PAGE_NAME=d..._ID=966559
Küsimus jääb, et kuidas ühendada. Et eelmisel läks B süütelukku ja + on pluss nagu ikka, aga siin on ühe klemmi nimi B+, eeldan, et ergutust siin pole eraldi vaja? Või mis? ülejäänud kahest klemmist üks on ma eeldan tahhomeetri oma, teise kohta pole aimugi. Kas ma olen õigel teel kui ühendan B+ kokku ampermeetri + klemmiga ja ampermeetri miinusklemmi viin kaks juhet, üks tuleb aku pealt ja teine tarbijatest? Või on üks klemmidest siiski süüteluku oma, mis magneti sisse lülitab? Olen suhteliselt tumba sel alal.