17-05-2013, 15:06 PM
Heh...
Peab nõustuma eelpool kõnelejatega, et eestis on vähe pädevaid ja töökaid inimesi.
Enamus "nukatagused" remondi töökojad on susserdajad, aga raha osatakse küsida mõnusalt enda töö eest.
Anna pärast Astromotorsi kaane tööd teada ka siis kuidas tehti - olen ise teinud mitu kaant üle mis on astromotorsis käinud. (ei tee reklaami)
Kõige parem töö kontroll on üldse kasutada leak-down testi. Lähed poodi, ostad paar purki brake cleanerit ja lased sisselaske ja väljalaske kanali ükshaaval brake cleanerit täis - ja jälgid klapi ümbrust põlemiskambris - kui niriseb/imbub läbi on sitasti tehtud.
Kõige parem on seda testi teha otse meistri ees - ja jälgi tema nägu....
Teine asi on plokikaane pinna lihvimine - astromotors tavaliselt laseb sellise ettenihkega, et plokikaane pind on pärast liivapaberi taoline.
Plokikaane pind peab olema "peegel" sile!
Peab nõustuma eelpool kõnelejatega, et eestis on vähe pädevaid ja töökaid inimesi.
Enamus "nukatagused" remondi töökojad on susserdajad, aga raha osatakse küsida mõnusalt enda töö eest.
Anna pärast Astromotorsi kaane tööd teada ka siis kuidas tehti - olen ise teinud mitu kaant üle mis on astromotorsis käinud. (ei tee reklaami)
Kõige parem töö kontroll on üldse kasutada leak-down testi. Lähed poodi, ostad paar purki brake cleanerit ja lased sisselaske ja väljalaske kanali ükshaaval brake cleanerit täis - ja jälgid klapi ümbrust põlemiskambris - kui niriseb/imbub läbi on sitasti tehtud.
Kõige parem on seda testi teha otse meistri ees - ja jälgi tema nägu....
Teine asi on plokikaane pinna lihvimine - astromotors tavaliselt laseb sellise ettenihkega, et plokikaane pind on pärast liivapaberi taoline.
Plokikaane pind peab olema "peegel" sile!
Come to the dark side, we have cookies!