19-05-2013, 10:10 AM
(18-05-2013, 20:32 PM)supp Kirjutas: väga segane jutt ,pane see mis ettenähtud on, või tahad hrihma pigutussüsteemi ise aretama hakata
samas on paljud tootjad oma hrihma süsteemidele teinud tootmise käigus prendusi, esimesena meenub chr voyager 01-up 2,4 besiin, selle tuleb esimese rihma vahetuse jaoks osta nn parendus kmpl ca 150.- eest, enne kui b-osadega vahetada saab, sest rüüsleri algne varjant autos osutus vajakajäävaks, samas mu fiatil on ka kahte varjanti pigutist ehk ka tootja ratsis vahepeal konstruksiooni aga nad on omavahel asendatavad ( esimest kord hrihma vahetades vaatsin et sai vale pinguti, aga tegelikult nii polnud)
Aretada pole midagi, 1,6 golf kahe rihma ja rulli kujutad ette ju? b4 80 nel jookseb täpselt samamoodi, ainult rihm on 121 hamba asemel 124 vist. Rull jääb rihma suhtes õieti on too ju sama lai.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.